21 August, 2016

Every End Is a New Beginning

Dragi moji čitatelji, došla sam vam najaviti kraj ovog bloga. No svaki kraj je početak nečeg novoga, tako da ne brinite - ne planiram prestati pisati, samo stavljam ovaj blog na policu i započinjem s novim.

Mislim da je pet godina pisanja na jednom blogu sasvim dovoljno. Prošli smo sve i svašta zajedno, ali pošto želim proširiti publiku izvan naših granica (a i puno mojih lega i legica iz drugih država već dugo kukaju što ne mogu čitati moj blog jer je na hrvatskom) predstavljam vam svoj novi blog:


S jedne strane mi je žao što napuštam ovaj blog ali s druge, vidite i sami da sam zamrla s postovima. Razlog tome je što me u zadnje vrijeme zanima dosta tema za koje nisam sigurna dal bi bile zanimljive mojim čitateljima a opet, prsti me svrbe da pišem o njima. Isto tako, ovaj blog mi je godinama bio terapija da izbacim sve iz sebe što me mučilo i hvala vam što ste bili tu, tješili me, bodrili, smijali se i plakali zajedno samnom.

Novi blog će kao i ovaj biti mješavina svega i svačeg, od osobnih stvari i dogodovština do filmova, knjiga i tehnologije i svega ostalog što mi padne na pamet. Novost je i da moj novi blog ima facebook stranicu što ovaj blog nije imao.

Hvala vam na čitanju i komentarima, nadam se da se vidimo na drugoj strani(ci) :)

9 comments:

  1. Pet godina je stvarno velika brojka. Ja blogujem godinu manje i znam što misliš. Mijenjamo se. I sama sam radila promjene, odvajala teme, pokušala voditi čak tri bloga jedno vrijeme jer gdje god da čitaš ili slušaš o vođenju uspješnog bloga: drži se teme (što su bezvezarije - mogu zaključiti ovako nakon 4 godine iskustva). Počela sam s raznim temama i slušala pizdarije s neta, a sad ponovo hoću jedan blog s raznim temama. Oni koji će čitati tvoj blog neće to prestati jer tu i tamo pišeš o nečemu što ih ne zanima...
    Sretno s novim blogom. Zapratit ću te svakako. Pogotovo mi se sviđa naziv novog bloga ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da sam se držala jedne teme, ovaj blog bi imao tri posta xD S tri bloga bih pukla, dost mi je i jedan :) Ma savjeti na netu su za one koji planiraju vrtit neke silne novce od subscribera i slično, meni je blog za odmor i zabavu :)

      Delete
  2. jeee, novi blog! Čestitiam! Poptuno sam za to da se zatvaraju jedna i otvaraju nova poglavlja u životu.
    Sad si razmišljam, ja u svom blogu stavljam sve teme koje me zanimaju, tako da, tko me čita, ima da čita svašta (ili preskače). Baš mi je drago da se vraćaš pisanju ;)

    ReplyDelete
  3. Slažem se sa Zubom i na mom blogu se mogu naći razne teme jer to je ipak moj blog i na njemu pišem o onom e što me veseli, a ako nekome ne odgovara jedna ili više tema... neka preskoči i sve što se mene tiče jer to radim prije svega za svoj gušt. Ali potpuno razumijem i to da netko voli imati tematski blog i s tom je namjerom počeo pisati blog, skupio određene čitatelje koje zanima baš ta tema... kako god ti odlučila, meni je drago da ćeš i dalje pisati <3

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. xD Ajd da znam da si i ti živ lol :D

      Delete