09 July, 2012

Feeling British

Ne znam jesam li spominjala prije ali nedavno sam otkrila dva nova filma koja su mi sada na loop-u. Kada pronađem film koji odražava neko moje trenutno duševno stanje (za koje bi Mile rekao da je poput lazanje) volim ga staviti kao pozadinski zvuk dok radim. Ova dva su mi oba odlična i oba su od istog redatelja koji se zove Mike Leigh.

Prvi film je Happy-Go-Lucky o učiteljici i njezinom svakodnevnom životu i događajima a drugi, Another year, o bračnom paru i njihovim prijateljima kroz četiri godišnja doba. Jako mi se sviđaju jer su nekako normalni, svakodnevni, sa običnim ljudskim problemima, o običnim ljudima koji nisu ništa pretjerano niti talentirani niti posebni po ičemu osim tim nekim svojim sitnim detaljima po kojima smo svi posebni.


Kako da ne volim film u kojem se glavni lik zove Poppy? :)


U ovom se pak glavna dva lika zovu Tom & Gerri :D Što više da kažem :)

U oba filma obožavam njihove engleske naglaske i međusobne razgovore koji su tako prirodni i sitne zaplete koje svaki život ima i to što sve liči na jesen :) Happy-Go-Lucky je malo otkačeniji i veseliji dok mi Another Year više vuče na dramu iako su oba u drama/comedy kategoriji.

Ono što mi se posebno sviđa je to što, makar priče imaju ponekad neki depi feeling što se nekih likova tiče, u cjelini filmovi nisu ono ful depra. Ne volim filmove gdje su svi likovi depresivni i svima ide samo na gore i gore. Onak nisam emo da tako nešto gledam niti se zamaram time. Ova dva baš lijepo balansiraju između drame i komedije, uostalom baš kao i život.

Pronašla sam još par njegovih filmova pod istom kategorijom pa javim utiske nakon što ih pogledam :) Imate li kakav dobar engleski film u ovom stilu za preporučiti? Baš me puca čaj i englesko vrijeme danas :D

Cheerio then :)

20 comments:

  1. bum si skinula i pogledala :)

    ReplyDelete
  2. ja cu ovo obavezno gledati:)
    a tebi preporucujem Very Annie Mary, takodje britanski, jedan od mojih omiljenih filmova, komedija sa prilicno klaustrofobicnim osecajem malog mesta u brdima, ali tako otkacenim i slikovitim likovima, da ces umreti od smeha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E odmah sam ga isla pronaci ali nema seedera. Kad ih pohvatam budem ga pogledala :)

      Delete
  3. ja sam veliki fan britanskih filmova, pogledala Another year,a ovo ću skinuti!

    ReplyDelete
  4. joj totalno sam prestala gledat filmove, nažalost :( sad si mi dala poticaj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja isto u naletima, prvo ne gledam nis po mj dana onda u jednom danu 5 filmova :D

      Delete
  5. Pogledala sam oba filma i slažem se s tobom, najbolji su mi filmovi o malim ljudima i njihovoj svakodnevnici. Ako voliš povijesne, romantične filmove, obavezno pogledaj one snimljene po romanima Jane Austen, ja je obožavam. Posebno su dobre BBC-jeve serije koje interpretiraju njene romane. I još jedna serija koju sam nedavno pogledala, odlična- Cranford! Tek sam sad skužila da voliš Hladno pivo, i ja isto !!:-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jel nisi skuzila ime bloga? xD Citat iz Supermen pjesme od HP :D Proguglat cu ove koje si navela pa mozda iskopam nesto za sebe :)

      Delete
  6. Jooj, Happy Go Luck mi je bio baš tako Happy Go Luck, Poppy je tako luda i slatka i prirodna i općenito su mi engleski filmovi posebni.
    Another year nisam gledala, ali budem pogledala.
    Probaj ove:
    http://www.imdb.com/title/tt0149151/
    http://www.imdb.com/title/tt0337909/
    i ovaj, iako je kao nešto krimić/triler jako mi je dobar
    http://www.imdb.com/title/tt0200465/

    ReplyDelete
  7. Happy Go Lucky je super filmić :)
    A ovaj drugi još nisam gledala.
    Tek sam otkrila tvoj blog i jako mi se sviđa. Prema opisu sa strane, čini mi se da voliš puno toga što i sama volim tako da te stavljam na listu blogova koje pratim, a ako imaš Face javi da te i tamo lajkam i pratim :))

    http://artonmyway95.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad sam čekirala tvoj blog i baš si se potrudila, izgleda preludo! Na fejsu imam fan grupu za moj art pa ak ti se lajka :)

      http://www.facebook.com/pages/MistiqueCat-Art/266804826691659

      Delete
    2. Hvala ti na pohvalama :)
      Budući da mi se tvoj blog sviđa, idem te lajkati i na FB :)

      A moj FB page je ako te zanima: http://www.facebook.com/pages/Art-on-my-way/446330965400585

      Veselim se novom postu i pratim te :)

      Delete
  8. bilo koji ne-blockbuster s billom nighyjem je remek djelo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj on mi je lud, uvijek izgleda pomalo izgubljeno :)

      Delete
  9. Oba su mi na watchlisti već neko vrijeme, prošao i zadnji ispit pa se valjda konačno bacam i na to sada :)

    Inače ja sam jučer gledala Hysteriu, nije baš tog tipa, ali je engleski i strašno simpa :)

    ReplyDelete
  10. hvalana preporuci, upravo takvi filmovi koji ne uzburkavaja previše emocije su jedino što mi odgovara po ovim pasjim vrućinama

    ReplyDelete