09 June, 2013

Short Post

Kao što znate radim sve subote do 1.7. Nakon toga pitanje je hoću li na godišnji ili nastaviti istim tempom. Posla mi je preko glave. Ponuđen mi je i fuš, da radim nedjeljom isto ovo što radim na poslu ali mislim si - neka hvala. Pukla bih kao kokica da i taj jedan dan moram raditi ovo isto. Posebno zato što ovaj posao nije moj dream job da želim život potrošiti na njega. A k tome ni ne radim svoju struku iako radim u struci već nešto totalno deseto.

Kreativom se nisam bavila od kada je počelo ovo sa radnim subotama, jednostavno ne stignem. Kao što vidite, i blog mi pati. Ove godine mi je upitno i ljetovanje jer D mjenja posao pa je trenutno na godišnjem a dok ja dođem do svoga on će vjerojatno raditi u novoj firmi.

Uglavnom strka i zbrka, preopterećena sam totalno i nadam se da će se stvari uskoro unormaliti. A do tad

 photo i-love-my-blog-readers_zpse558b3d8.png

i nadam se da ću vas uskoro moći počastiti boljim postovima i komentarima :)

5 comments:

  1. Volimo i mi tebe :) Nadam se da ćeš uskoro uhvatit vremana i za bloganje :D

    ReplyDelete
  2. Volemo i mi tebe. Ne daj se. :*

    ReplyDelete
  3. Samo prezivi te subote :D mi tu cekamo, malo tuzni, ali cekamo :)

    ReplyDelete
  4. Love U Back!!! :)

    ReplyDelete