08 February, 2012

Interijerisanje

Prije 7 mj sam se uselila k mom D u naš stan. D je stanovao tu nešto duže jer ja nisam mogla odmah doseliti kada smo napokon pronašli stančić koji nam odgovara. Kada smo kupili stan vikende smo provodili lutajući po trgovinama u potrazi za kuhinjom, spavaćom i dnevnom sobom. Kako sam ja živjela u drugom gradu, većinu stvari smo pronalazili preko neta, a vikendima trčkarali u nadi da ćemo to isto pronaći u trgovinama.

Boje soba smo ranije odredili i kupovali sve u tom stilu ali naravno kada jedino vrijeme za uređenje imate brzinski vikendima, odnosno subotu i pola nedjelje (i to svaku drugu), dosta toga se previdi. Tako da sada, kada smo napokon tu zajedno i ja opet imam neke male prihode, odlučili smo dodati nekog štiha našem stanu, da ne bude još samo jedan stan u nizu već da ima ono nešto. Kako je stan interesantno raspoređen, već imamo detalja koji naš stan odvajaju od drugih stanova kao šank i ultramalo predsoblje u kojem sam izmislila policu koja se izvuče, pa nam služi kao ostava iliti špajiz, ali želimo još toga :)

Ovih dana me uhvatilo moje Martha Stewart stanje odn želim nešto preuređivati, kupovati, slagati.. Tako da sam se uhvatila googlanja i pronašla neke detalje koje ovo proljeće/ljeto planiramo uvesti u naš stančić. Prvo na rasporedu je dnevna soba koja je kod nas spojena sa kuhinjom i blagovaonom ali opet i odvojena zidom nekadašnjeg dimnjaka i šankom. Boje naše dnevne/kuhinje/trpezarije su orah za drvo (kuhinja svijetli, dnevna i blagovaona tamni), crna i nijanse zelene.



Već prije smo razgovarali o tome da obojamo jedan zid zeleno i sad planiramo to provesti iz riječi u djelo. U dnevnoj imamo dio zida ravno a dio ukoso (pošto smo na vrhu) pa planiramo obojati taj manji ravni dio i ovaj krovni ukoso dio. Samo trebamo pronaći nijansu koja neće biti pretamna i zamračiti cijeli stan.



Stup dimnjaka, koji nam dijeli dnevnu od kuhinje smo prvo mislili obojati u zeleno ali nam je sada nešto drugo palo na pamet - kamene pločice. Stavili bi ih ispod šanka (jer nam je šank u biti zid sa "rupom" :) i oko tog stupa sa strane dnevne sobe a možda čak i kuhinje. To i boju kamena još nismo 100% utvrdili ali ima vremena, takve stvari ne planiramo prije nego zatopli da možemo stan izračiti nakon sveg tog posla.

Kauč nam je smeđ sa zelenim jastucima ali bih željela još malo živosti na njemu pa planiram kupiti neku ovako ludu ukrasnu deku za njega i nabacati još ukrasnih jastučića gore.





Trenutačno nam je samo jedan zid u dnevnoj slobodan i planiram na njega nabacati hrpu crno bijelih fotkica u crnim okvirima. Morat ću izabrati fotkice koje mi se sviđaju i dat ih razviti + pronaći jeftine crne okvire jer će ih trebati barem 7-8.



I za kraj, da živim sama, mislim da bi mi cijeli stan izgledao ovako..



.. samo sa hrpom mačaka gore :) Kada se primimo preuređenja budem fotkala i podijelila s vama kako je ispalo :) Ima još detaljčića koje želimo uvesti ali - ne možemo sve drugima reći ako želimo da naš stan bude originalan ;)

8 comments:

  1. Lijepo je graditi dom :))) Samo nemoj zaboraviti da je i maca u planu, namještaj ipak mora biti i njoj prilagođen ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za macu već imam njenu listu - grebalica, krevetić, wc.. A ako odluči vježbati šapice na kauču, reć ću mom D da sam to bila ja xD

      Delete
    2. Hahahahaahaha, bolje da onda već sad počneš puštati nokte :D

      Delete
  2. Točno znam kako se osjećaš, ja sam u stanu već skoro 3 godine i svaki dan razmišljam što bi još trebalo unijeti u njega, gdje to kupiti... Iako imam namještene sobe moram ih preurediti i prilagoditi našim sadašnjim potrebama, pa svaki dan crtam neke nacrte tražim materijale...

    Što se tiče okvira, ja sam kupila prekrasne crne i sive okvire u Emezzeti po dosta povoljnim cijenama od 20-30kn.

    evo i linkića za okvire:
    http://www.emmezeta.hr/uredenje-doma/dekorativni-predmeti/okviri-za-fotografije/7971/okvir-za-fotografije-inspire-crni/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E bas sam na te mislila za moj zid :) Pogledat cu jos samo u Offertissimi jer tamo imaju sve i svasta po jako povoljnim cijenama pa cu jos i to pronjuskati :)

      A uopce ne sumnjam da cu i ja, nakon sto i sve ovo stavimo smisljati jos nesto :D Daj i ti neki post o tvom stancicu, ja to obozavam njuskati i skupljati ideje od drugih, a ti si tako kreativna, vjerojatno je kod tebe kao u kutijici za nakit sve :)

      Delete
  3. aaaaaaaaj ova zadnja slika meni stoji na desktopu na poslu vec godinu dana i kad poludim samo zamislim da sam na tren tu i da je to moja soba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takve slike spašavaju na poslu :) Meni je trenutno na laptopu ova

      http://dailypicksandflicks.com/wp-content/uploads/2011/11/happiness-is-a-warm-butt-cat.jpg

      :D Kad već ne mogu imati onu sobu ;))

      Delete