14 October, 2012

Brzinski Vikend Post

Vikend smo proveli kod šogija i kod D-ovih. Moja najdraža šogorica ima rođendan uskoro pa smo išli na ručak kod njezinih povodom toga. Njezini su zakon, uvijek se super provedemo, ismijemo i dobro najedemo :) Morat ću uskoro početi učiti peči neke kolače da se mogu odužiti svim tim divnim tetama kod kojih sam furtom na ručku :) Naša mala nećakinjica je dobro, raste i rita se :) Jedva čekam tog malog zvrka da mi trči po stanu i ganja mačku kao mala N :) ♥♥♥

Neki dan sam imala autumn moment :)



a juros dovrših novog Theodora.



Odlučila sam da ih moram završiti svih 12 do kraja godine. Nema odugovlačenja.

Pijem antibiotike, pijem kap'ćino, jedem mandarine koje obožavam i od kojih Puci digne rep u zrak i pobjegne koliko je noge nose i to bi bilo to :)

17 comments:

  1. Teodor <3
    jel pomazu sta te mandarine ili da nastavim s' ovim mojim grejpom??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja mandarine jedem iz gušta ne radi bolesti :D

      Delete
  2. i ja tako bježim od mandarina :)))

    ReplyDelete
  3. Teodor! napravi 12, izdaj slikovnicu! ili kalendar:))

    ReplyDelete
  4. ozdravi brzo :) i autumn moment je very autumnal :)

    ReplyDelete
  5. De snimi video kako Puci bježi tako :p. Oh Theodore, Theodore <3.

    ReplyDelete
  6. Theodor <3
    Joj, prehlada...paranoja me hvata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to su meni sinusi, vise i nije prehlada vec dosada xD

      Delete
  7. SOVICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! <- manijakalni mode u koji uđem kad vidim slatke sove

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha mislim da si ju upravo spoplašila :D

      Delete