05 October, 2012

O Puci i Ljubavi :)

Slušam si Led Zeppeline i mislim na mog dragog koji je siroče otišao na posao jutros. Ljudi se čude kada napišem status na fejsu prije 8 kao ono - zašto si tak rano ustala, a ja svaki dan ustajem malo iza njega, oko sedam - pola osam.

Stvarno ne znam što bih bez njega - ja sam nekad ko malo dijete, sve što radim moram njemu pokazat i onda me mora hvaliti kak sam dobro napravila inače se durim :D Tipa

- Vidiiii kak sam sve opeglalaaa!
- Bilo ti je i vrijeme.
- Štaaaaa?
- Ma super, super ..

I onda sam ja sva smajl od uha do uha :D A naša Puci je ko naše dijete, kad dođe doma mu pričam kakve je sve budalaštine radila taj dan :)

Npr neki dan, ja skuhala ručak i izvalila se na kauč čitati neku knjigu dok D ne dođe doma i maca mene stala vrebati (znate ono kad vas gleda iz prikrajka i vrti guzicom :) I zavukla se pod stolić točno ispred mene (a ja onak podbočena na ruku čitam) i skoči ispod stola točno na moju knjigu (ofkors) i onak šapicom me lagano opali po nosu, s uvučenim noktićima i pobjegne. Rekoh hebem ti miša :D Majku si našla zahebavat :D

Ima i jednu naviku - kad sjednem na kauč dođe do mene, okrene mi se leđima i priljubi leđa uz mene i onda spava :) Slatkica.


Dobila je i jastuk, da joj bude comfy :)

Jučer smo išli kod veterinara i bila je jako dobra. Mjaukala je do dolje u autu i onda sam ju tješila i furtom mi je gurala nosić kroz vratašca da ju mazim. Kad je bila na ulici se stisla na kraj transportera, iza svoje žirafice i gledala onim ogromnim okicama okolo. Ja sam joj stalno nešto pričala i mislim da ju je to smirilo. Teška je 1.05 kg! :D Prije dva tjedna je bila 750 grama :) Mrcina debela :)


Njušk, Njušk :)

Kad smo se vratili nazad do auta D je otišao kupiti jogurt za nju i nas, a ja sam ju izvadila iz transportera i mazila i onak, popela mi se do ramena, gurnula glavu ispod brade i full se stisla uz mene i gledala okolo. Pa sam ju tješila da će sad ići kući i dobiti finog light jogurta pa je na kraju i prela (kao što rekoh, mrcina debela :D) Putem nazad je samo par puta mjauknula a onda je sjela i gledala kud idemo (i tamo i nazad sam držala transporter u krilu) i dala mi šapicu kroz vratašca, ono just in case, nek se držimo za "ruke" :D

Ujutro ima naviku trčati po krevetu vamo tamo, napadat mi ruke i noge i pokrivač i biljku i knjige kraj kreveta i onda kad napokon kažem ok ok ustajem, ustanem, napravim si kap'ćino, dođem do radne a ona - spava na stolici. Đubreee :D


Najveća misterija i zabava za nju su i dalje moji nožni prsti :)

Sutra mi dolazi moja D1! ♥ Jedva čekam :) Već su danas oni u Zagrebu ali pošto imaju dosta rodbine tu, danas njih obilaze a do nas će sutra kada je moj D doma :) Planiram praviti kiflice i one moje klasič čokoladne cupcake-e :) Pa ćemo biti zreli i debeli xD

Pospremala sam stan već tri puta ali Puci je mala gica u obliku mace, sve pobrka. Tepih zavuče pod kauč, patiku mi otfura na drugi kraj stana, igračke razbaca, sruši časopise ispod stolića, sruši deku s kauča :D I onda još prdne kad vježbam tak da mi je skoro uteg na glavu pao neki dan -.-' O težak je život jedne mačje majke :)

Želim vam svima ugodan produženi vikend, bar onima koji ga imaju, koji ne - ugodan normalni vikend :) A za one zaljubljene, želim im ugodan ostatak života i da nikad ne moraju skinuti pinč naočale s nosa :) Znat će oni koji su ;) ♥

27 comments:

  1. radni vikend!:)
    nego, te mačke..sjetila si me na moju, jednom prilikom vozila sma ga i nije mu pasalo i dere se, i izvadim ga iz kutije da gleda kroz prozor, on pravo po moje noge da vidi što mašem s njima ( vozila sam, pritiskala sam kočnicu i gas i kvačilo). pa sam morala stati i izvlačiti ga:)
    uživaj u vikendu! s roza naočalima:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj zato ju ja ne vadim iz transportera u autu, ak se tak mala i crna zavuče negdje, neću ju više pronaći. I tu po dnevnoj ju izgubim! :D

      Delete
  2. ja se nadam da si nikad neću morati skinuti te roze naočale s glave :)) jaooo što se veselim ovom produženom i neradnom vikendu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživajte vi radni ljudi, znam kako sam ih ja čekala kad sam radila :)

      Delete
  3. Osim kad ih moramo malo očistit... naočale jel :D

    Baš ste mi slatki tako svi skupazajedno :D

    ReplyDelete
  4. Zver, kazem ja :)) kako ste krenuli sa gojenjem, uskoro cemo joj promeniti nadimak u "burence" :))

    ReplyDelete
  5. eh da... ne znam u kojoj sam kategoriji trenutno, možda u onoj sjebanoj, ali svejedno, razvesele me ove mačje pustolovine o kojim pišeš. Ugodan vikend! :)

    ReplyDelete
  6. Super je Puci! Hrabra i razigrana :) Ja ću uživati u produženom vikendu, sigurno ću i na plažu otići, malo se osunčati i okupati... drago mi je što je još donekle ljeto... vruče je cijeli dan, sunce prži :D Uživajte i vas troje i zabavite se sa gostima!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namači noge i za nas kod kojih je jesen :)

      Delete
  7. Fat cat = happy cat! :D

    ReplyDelete
  8. oh, njuškanje je tako kjut <3 <3 <3
    ima okice na mamu :D
    a ovaj podmukli fart je zapravo pokušaj atentata, rekao bi ti onaj zbog kojeg su moje naočale poružičastile :P

    ReplyDelete
  9. Love is in the air :). Uživaj!

    ReplyDelete
  10. Mica, mica, micica. :D
    MM (moj mačak), dok je bio mače, imao je običaj doći i kad ja legnem, leći na moj stomak i onda se tu rastezati. Ima i sad običaj da to radi, ali kako je porastao jer je sad mačketina prava i kako se malo zdepao kad se rastegne gurne mi šapu u nos, oko, usta i ono vidim kako mu je to zabavno, a ja vamo ispljuvavam dlake.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha i vjerojatno nakon toga isto ima zen facu :D

      Delete
  11. "Meni je tako lijepo što imam mačku i tko mi je kriv!"

    Podsjetilo me na vic kad je Mujo bio u Kanadi i čudio se kakvi su to ljudi kad ne vole sobove.

    Vidim da ti nju obožavaš,a cijela me priča baš nasmijala.

    ReplyDelete
  12. sto je vikend, ja sam zaboravila da je ponedjeljak neradni sreca frendica me podsjetila pa necu ostat gladna. Puci <3 samo nek se deblja nece ti trebat utezi nego nju mozes dizat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma jos gladna al da ne odeš na posao a nikog nema tamo :D

      Delete
    2. nazalost nemam takvih problema, ali sigurno se necu bunit da ih bude u sto je blizoj buducnosti :D

      Delete