26 November, 2013

Mrmlj O Urotama

Inače obožavam čitati o paranormalnim stvarima, o magiji, o vilama, o šumskim zlodusima i ostalim mitovima. Kako uvijek u knjižnicama i na sajmovima moram malo prekopati po takvim knjigama redovito sam nalijetala na one o urotama i tajnim društvima. Vrlo rano sam pročitala (prelistala) par knjiga o tajnim društvima i nisu mi sjele. Jednostavno mi se sve to činilo dosadnim. Svatko tko čita o paranormalnom zna za David Icke-a i slične, koji šire sve te vijesti i "otkrivaju" nam ono što nam drugi skrivaju.

 photo tumblr_mtb0v1tF9w1sbd8szo1_500_zps0ee941bc.gif

Jedno vrijeme sam bila totalno zagrižena za sve to, gutala sve te informacije, potvrdno klimala glavom slažući se sa izjavama da "oni skrivaju stvari od nas" i da nas "oni pokušavaju kontrolirati strahom" te da nam je jedini način znati/otvoriti oči/ biti upućeni & shit..

 photo ConspiracyCatHeknows_4bf671_3452065_zps6b536e6e.jpg

U zadnje vrijeme sam počela kritičkim okom gledati na sve to. Nekako mi se čini ako godinama ljudima utuvljuješ u glavu taj strah od "njih" bez ikakvog rješenja osim okolo-naokolnog mrmljanja o tome kako trebaš imati "znanje" i "otvorene oči", da si na kraju i sam jedan od tih koji siju strah makar se pokušavaš svrstati s one druge strane.

 photo tumblr_mb90cfuZQ31r76lino1_500_zpsf8eaf833.gif

Čitam o masovnim otmicama ljudi, o ispiranju mozgova, o roblju i sotonistima na visokim pozicijama i mučenju ljudi i nadzoru nad nama s ciljem da nas sve kontoliraju.. Da, svijet ide ka Orwellovoj 1984-toj ali sigurno nisi od nikakve pomoći ako kroz 30 godina ljudima samo izlažeš problem bez ikakvog rješenja. Sve ono "probudi se" i "ako ne kužiš nisi prešao na višu svijest" su mi od početka smrdili na bullshit ali mi u zadnje vrijeme baš ide na živce. Mislim, ako nam otkrivaš istinu, ako misliš da ima neko riješenje molim podijeli. Inače si samo jedan od onih koji šire strah i govore ti što bi bilo ako bude, nešto kao one babe kad ti govore - ne znaš ti što te još čeka, a ti na njih bacaš znak protiv uroka.

 photo tumblr_mryrv2872w1rhkb72o1_500_zps8ab3eeca.gif

Možda ja još nisam došla na tu višu svijest pa ne kužim u čem je fora ali nakon već tri datuma kada smo se svi trebali izdići ne znam kuda (a izdigli smo se šipak) to njihovo filozofiranje da mi ne kužimo stvari mi dođe kao i da mi govore da je car u biti potpuno odjeven.

 photo tumblr_lrq4o4kLsG1qdmnlao1_500_zps0f19c5d7.gif

3 comments:

  1. ja sam danas napisala komentiran na kolegičin FB post, a tiče se vjerovanja u nadrealno: uopće me ne bi čudilo da u nekom Vidoševićevom podrumu nađemo i Areu 51, i vanzemaljca, prepariranog.
    David Icke mi nije sjeo, trenutno proučavam Sylviu Browne. Si čula za nju?

    ReplyDelete
  2. Yey za kriticko misljenje :D ja nikad nisam ni nikad necu vjerovat u neke teorije urote, moj mozak funkcionira na drugaciji nacin pa mi takve stvari nikad nemaju smisla

    ReplyDelete
  3. imaš dva najsuperskija gifa like ever (ako to dolazi od mene, dakle stvarno jesu), a što se tiče teorija zavjere... ono, bolje da ne počnem o tome kakve bulšite sve ljudi puše :D

    ReplyDelete