21 November, 2014

Organizacija Police & Ladice

Tina je neki dan pisala o shoppingiranju hobby materijala a ja sam danas tu da vam pišem o organiziranju istog. Kako sam opsjednuta kupovanjem sveg mogućeg - od crtaćeg pribora, do perlica i dugmića, kod mene je uglavnom kaos :) U ormaru držim ogromnu kutiju punu mog drloga, kako ga ja zovem, a oko stola trenutno ono što koristim.

Danas sam organizirala svoju policu i ladice na radnom stolu. Imam tri ladice, jednu za kozmetiku, jednu za dokumente i papire i slične važne sitnice a na vrhu je ladica sa sitnim craft drlogom. Pa da vidimo na što je to ličilo.


Moram priznati da tu ladicu spremam svakih par mjeseci - ne znam kako je ostalim crafterima al ja uvijek uspijem sve izmiješati nakon nekog vremena. Hvala bogu da volim organizirati stvari :)

Polica je izgledala ovako (+ sitni drlog koji sam prebacila na pod i onda se sjetila slikati, ofkors..)


Usred nereda..


.. i usred slaganja..



One kutije (dvije manje) iz Lidla sam iskoristila za trakice i ogrlice i neke sitnije stvarčice. Minijaturne ladice na policama sam oslobodila i sad imam mjesta za novi drlog :)

Ta daaa, malo organiziranija polica.


Sad mi se odjednom čini da imam previše mjesta al znam da će za par dana tu opet vladati kaos pa nema veze :)


Sitnice iz ladice su mi isto malo dostupnije sada. Ovo nabacano gore je razni uredski pribor. Saznala sam da imam pet gumica i tri šiljila :) Sitni novci na vrhu su nešto što, uz razne gumice za kosu i španglice, uvijek iskopam prilikom organizacije bilo čega.

Za kraj da vam pokažem jedan mali projektić na kojem trenutno radim.


Nadam se uskoro malo više vremena posvetiti craftanju ali stalno nađem nešto drugo što moram raditi pa nikako. Ali, bolje išta nego ništa. Toliko od mene za danas, idem zadrložiti sad sve ovo što sam uspjela organizirati :)

5 comments:

  1. tvoj feng shui plješće ručicama :)

    ReplyDelete
  2. e, sad taj tvoj varšar pomnoži jedno 5-6 puta i dobit ćeš moju radnu sobu! sređivanje i dovođenje u red te količine materijala traje danima, a sređeno je jedino ako ne ulazim u nju i ne radim u njoj.... A zanima me na čemu radiš, daj još koju slikicu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerujem xD Ja bi najsretnija bila da mogu imat cijelu sobu za craft al šipak. Ne slikam baš veće slike jer je mi je taj kut i za komp i printer i papire i craft xD A moram kupiti novi stol, ovaj moj je kjut al nije baš za craftanje.

      Delete
  3. Najdraži dio pospremanja mi je spremanje ovakvog drloga, ima mi nešto opuštajuće u svemu tome. Pogotovo jer onda svaku stvar još i pregledam i smišljam kako bi šta koristila :)
    Ipak nije da mi zbog toga vlada neki red _D

    ReplyDelete
  4. bome svasta ti mozes napravit sa svim ovim stvarcicama :D jedva cekam vidjet sto ce bit novo kod drvca i mrvica

    ReplyDelete