15 October, 2015

Malo Promjene

Dodijao mi malo izgled mog bloga, pa sam ga danas odlučila malo promijeniti. Pozadinska slika mi se i dalje sviđa nakon svih ovih godina ali me raspored malo ubadao u oči pa rekoh vrijeme je da malo razmrdam stvari :)

Nije tu bilo nekih strašnih promjena ali zabavno je bilo brisati sve što mi je išlo na živce i nije služilo ničemu i malo virtualno počistiti ovaj moj blogosvijet :)

Ovih dana ne pišem puno jer se bavim svime i svačime, učim, tipkam, crtam.. Kao što vidite, novo na blogu je moja Etsy trgovinica i Pinterest account pa ako se kom da, nek baci oko :) Dodala sam i Drvce & Mrvice da se ne osjećaju zapuštenima (iako u zadnje vrijeme većinom jesu).

Vani je prava pravcata jesen - hladno, magla, kiša.. Sjedim na kauču, laptop me grije a iznad glave mi o krovni prozor lupaju kapi kiše. Po stanu su već postavljene moje Halloween bundevice, pauci-lampice, samo fale vještice da mi lete oko dimnjaka. Ali znaju one da sam jedina dobrodošla vještica u ovoj zgradi ja ;)

Toliko za danas, nadam se da vam se sviđa moj razdrmani blog :)


5 comments:

  1. Promjene su dobrodošle. I blogu treba makeover, slažem se :)

    ReplyDelete
  2. yay for changes :) zapratih pinterest :)

    ReplyDelete
  3. Blago tebi kad si tako brzo zavrsila. Ja se jos mucim..

    ReplyDelete
  4. Jako mi se sviđa novi izgled bloga. Drvce & Mrvice lajkane :)

    ReplyDelete