07 January, 2016

31-Day Blog Challenge - Day 7


7. Pet Peeves

Kaže net ovak "something that a particular person finds especially annoying". 

Prvo, mrzim taj izraz pet peevs, zvuči mi ili kao da netko naručuje pet piva ili kao da ima kućnog ljubimca koji se zove Peeves. 

Nekad me živcira sve, nekad ništa. Sjetim se kako na što naletim. 

Možda je ono što me najviše živcira kada netko prigovara na nekog drugog i nešto što je ta osoba napravila ili nije napravila, a sami su isto tako postupali u istoj toj situaciji. 

Živcira me kada roditelji prebacuju brigu i odgoj svog djeteta na sve druge osim da sami preuzmu kontrolu.

Živciraju me neodgojeni ljudi.

Živcira me kada ljudi misle da znaju što ja želim i mislim bolje od mene. 

Živcira me kada mi netko kaže što si ljuta kada nisam ljuta (i onda slijedi ovo iznad - ma znaaaam da se ljutiš - na što se onda i naljutim, jel). 

Hmm možda me ipak svašta živcira kada bolje razmislim :) No, ovo je dovoljno za danas. Što vas živcira? :) 

No comments:

Post a Comment