20 June, 2013

It's Hard To Be A Mom

Sve je počelo prije nekih 3 tjedna. Prvo mjaukanje, pa sve više mjaukanja, pa mutiranje glasa dok moja mala medena Puci odjednom nije zvučala kao vukodlak. Ušla je službeno u pubertet. Prvo sam mislila ne sterilizirat mačku. Sama je u stanu na zadnjem katu, nema gdje doći u kontakt s drugim macama i sigurna je od trudnoće. No, danonoćno urlikanje promjenilo je moj stav. Želim macu a ne trola.

Iduće na red je došlo zapišavanje teritorija. Tako je naš ormarić za cipele postao glavna točka guznih SMSova budućim mogućim ljubavnicima. Trajalo je to dva tjedna (!!) i bili smo jako sretni kad je završilo. Mace inače ne valja voditi na sterilizaciju tjekom tjeranja jer im je tada maternica puna krvi jer se sprema za oplodnju pa maca može više krvariti prilikom operacije i nedajbože iskrvariti.

Nazvali smo veterinara i dogovorili da Puci dođe sutra u 13h. Od 20h navečer do sutra ne bi trebala ništa jesti. Sve super, sve pet da bi mi D oko 12:45 poslao poruku kako je Puci počela povračati na sve strane. U zadnje vrijeme joj je najveća zabava loviti bube i izgleda da je pojela neku koja joj nije pasala. Odveo ju je veterinaru, vet ju pregledao, rekao sve ok, nek dođe doma, jede i onda ništa do sutra kad ju u 8 ujutro treba dovesti na sterilizaciju.

Ok, došla ja s posla, izmazila malu sirotu beštiju, sjeli mi svako za svoj komp, Puci spava u dnevnoj. Kad oko 22 i nešto sitno čujemo mi kako je nešto zalupalo po balkonu. Ali ovi naši susjedi često znaju tak bučiti pa se nismo nešto obazirali. Ipak, nakon 15 min, ne da meni vrag mira, idem ja vidit gdje je Puci. A nje nigdje. Pregledala sva njena fav mjesta a od nje ni traga. Najbolja fora što joj je D skinuo ogrlicu nakon što je povraćala pa ju ni ne čujem gdje je. Vani već mrki mrak, maca crna, bez ogrlice. Izašao D van, tražio oko zgrade (bar dio gdje se može hodati) i vratio se - ništa, nema je. Mislim da mi je srce palo u pete.

Sjeli mi tak, suze u očima, di je naša mala beštija kad začujemo kak se vani dvije mačke onak pofajtaju, zavrište. Reko to je ona! Brzo obukli patike i trč van (mislim da nikad nisam tak brzo istrčala iz zgrade kao tad!) i pronađemo ju na susjedovoj garaži. Kako je tamo pala, nemam pojma, jer ako pada s balkona pala bi direkt na susjedov balkon ispod. Jedino što mi pada na pamet je da je pala pa odhodala dio i skočila dolje na garažu. Inače mi smo na trećem katu. Susjedov mačak ju je naravno odmah išao zaskočiti pa su se potukli. Kad smo došli, stao je malo dalje i gledao nas i nju. Ajd D brzo kod susjeda iz prizemlja, pa preko njegovog balkona do naše sirote Puci. Odnjeli ju gore, pregledali, dali joj jest (reko fuck sterilizaciju, sutra ide na pregled a ne steriliziranje) a ona siroče, ništa nije ni taknula samo je odšepala pod krevet i tam se sakrila. Ja legla kolko stanem skupa s njom, donjela joj vode, pa je to malo pila i gledala me uplašeno i hisala na mene, pa sam joj pričala dok se nije malo smirila. Bitno da smo ju našli.

Ujutro sam nazvala šefa da moram s mačkom do veterinara, hebo posao, bitna mi je moja Puci. Na sreću, rekao je sve ok (a ovih dana radim i prekovremeno i subote pa i bolje mu je xD) i otišli smo. Čiko veterinar ju je pregledao, opipao, izmazio i zaključak - nije ništa slomila, nije ništa puklo u njoj, samo se natukla (zato hoda kao mali djed) i šokirana je. Dao joj je cjepicu protiv bolova i ajd kuć.

 photo puci_2_zpsaa9c42e6.jpg
Puci kod veterinara :(

 photo puci_1_zps073000ab.jpg
I mama i tata moraju biti tu sa svojom mrvom :(

Jutros ja nju gledam, a ona samo leži i gleda me nazad. Pogledam joj sluznicu (oko oka) a ono bijelo, bijelo. Sasrala sam se, vet je rekao ak to vidimo da ju dofuramo opet. D ju je odvezao (ja sam ovaj put morala na posao) i Puci nam je dijagnozirana s temperaturom i ostala je u ambulanti na infuziji. Mrva moja mala :(

Na sreću, iako su rekli da dođe po nju oko 18-19h, nazvali su ga već u 13h da dođe po nju jer je jako živahna. Temperatura je spala i Puci je ok. Opet je dobila cjepicu i evo od kad je doma se ponaša kao i prije pada. Znači izležava se jer joj je vruće i mazi se furtom :)

 photo puci_3_zps21d4e5ea.jpg

I tako smo mi zaključili da bi se naša maca radije otrovala i bacila sa trećeg kata nego išla na sterilizaciju (koja je zakazana za nekih 10ak dana, ali nemojte joj reći :)

 photo puci_4_zps1cd33921.jpg

5 comments:

  1. Lude mačke.. Bolje da ne počinjem o kaosu i teroru kojeg mi već mjesecima radi moj sterilizirani (još prošlog proljeća) mačak. U top bih ga stavila, ali ga previše volim.

    ReplyDelete
  2. Koja luda priča! Bitno da je sad sve ok :)

    ReplyDelete
  3. hahah! e da, tak je to sa zvijerima ;) samo nek je ona dobro !

    ReplyDelete
  4. o mukice! nije lako s tinejdžerima, drž'te se :) bitno da je sad ok.

    ReplyDelete
  5. Jao Pucika Pucika, drago mi je da je sad sve dobro i nadam se da ce sterilizacija bolje proc, pogotovo da vas ona nece opet skuzit i radit probleme >.<

    ReplyDelete