25 June, 2013

Summer Is Just Intro

Počelo ljeto. Jej. Kako jej, kad ne volim ljeto?

 photo tumblr_mmeni6Ww1d1s9jrn2o1_500_zps83e55fdc.jpg

Jej zato jer smo bliže jeseni, mom najdražem dobu :)

 photo tumblr_mmp9ymEyNE1s91ajjo1_500_zps4ff317e7.png

Ovo ljeto me čeka:

- hrpa posla na poslu
- hrpa posla oko dva freelance posla koja trenutno imam (oba na duže vrijeme, min 6 mjeseci) + posao koji razvijam s dragim & burazom
- lega E iz Kalifornije dolazi krajem srpnja u goste i nemam pojma kako će to izgledati jer se znamo samo preko neta (jest da to traje već 10 godina). Biti će zanimljivo, nadam se da se Puci neće popišati na njega :)
- ljetovanje, za koje ne znam gdje ću ni što ću, hoćemo li uopće stići do mora ili ne, jer u godišnji trpam i E-ov dolazak, D radi od doma i pretrpan je, tu je i Puci s kojom ne znam kud bih..
- upoznavanje mojih i D-ovih roditelja. Da, još se nisu upoznali. Majke nam se znaju preko telefona ali kako moji nikako da dođu do Zagreba u goste, nisu se ni upoznali. Sada planiramo jedan vikend nas četvero otići do mojih u berbu višanja pa da se upoznaju. Ne brine me kako će to proći već samo kako ću sve ugurati u raspored.
- planiranje i izrada sitnica za vjenčanje - znam da ima još dosta vremena, ali kako sam dosta toga odlučila sama praviti malo će duže trajati nego obično + kako je vjenčanje u drugom gradu ima tu još dosta toga što moram izguglat i isplanirati daaaaleko unaprijed, da ne bi bilo ajme majko dva dana prije svatova

Uglavnom, bizi ljeto.

Ipak, ne smeta mi, jer je uvijek nekako bolje kada je život pretrpan nego kada je prazan. Uostalom tko zna do čega još dođe, što mi ova godina još donese. Za sada ide po planu i 2013-a je najbolja godina ikad :) Samo joj još fali jedna duga topla jesen, ispunjena kupovinom papira, olovaka i markica za pisma :)

 photo tumblr_inline_mmft4zW4X81qz4rgp_zps5971bb58.gif

4 comments:

  1. Imaš stvarno puno posla, ali vjerujem da ćeš u većini stvari uživati :)

    ReplyDelete
  2. Uf ovo ljeto, definitivno ti bude zanimljivo :) Ali kao i sve, korak po korak, briga po briga i na kraju sve uvijek, više i/ili manje ispadne OK :)

    Just go with the flow!

    ReplyDelete
  3. Slazem se skroz za ovo da je bolje da je bizi nego da je prazno, meni je trenutno nesto pola pola, al vrlo rado bi da uleti kakav posao pa da bude totalno bizi

    ReplyDelete
  4. Jeeeeej, još jedan ljubitelj jeseni! :D
    Ja sam bolesna u tom svemu, volim samo deveti i deseti mjesec u čitavoj godini, ostatak samo kukam. Drago mi da vidim da još neko mrzi ljeto, satraše me sa "everything's better at summer", bla bla blaaa. A olovke i papiri su mi omiljeni šoping, šta da kažem još. Da - puno sreće s frilensanjem! :)

    ReplyDelete