28 October, 2013

Introvert Much?

 photo jacekyerka-dream11_zpscb197ee2.png

Zadnjih par tjedana se osjećam totalno bezveze. Depresivna sam, ne da mi se ustati ujutro, na poslu brojim minute kad ću doći doma da bih doma totalno nezainteresirano i zlovoljno dočekala noć a potom i jutro kada sve kreće ispočetka. Mislim da od tog mog duševnog stanja i dolaze ove prehlade jer čim sam pod stresom padne mi imunitet. Imam osjećaj da bih najsretnija bila da se mogu zabarikadirati u stan i više nikada ne izaći.

Šugavo je to kad sam ja inače ta koja potiče i tješi ljude a nikog nema da zbilja potakne mene. Možda da se kloniram pa sama sebe tješim. Grumpy, grumpy, grumpy...

9 comments:

  1. žao mi je, ali mi je poznat osjećaj.
    meni se obično desi, kad se poklopi takav period nezadovoljstva i nepomicanja s točke, da to bude katalizator za nešto novo.
    vjerojatno se u tebi kuha nešto novo, samo treba vremena za ispliva.
    drži se, i to što Lana kaže, južina. ja danima ne spavam i nisam baš najraspoloženija.

    ReplyDelete
  2. slično se i ja osjećam posljednjih dana..+ razno razne viroze povraćanja! užas :( ali bit će bolje..poslije kiše dolazi Sunce :)

    ReplyDelete
  3. Pretpostavljam da ti je to i do stresa na poslu, moze bit da je samo period pa ce nakon toga bit bolje, pogotovo kad ozdravis, nitko nije dobre volje bolestan

    ReplyDelete
  4. Žao mi je što ti se to događa, no sve će proći. U pravu si da samu sebe treba da tešiš, jer mnogo toga u životu zavisi od toga kako mislimo i kako doživljavamo stvari. Verovatno znaš priču o polupunoj i polupraznoj čaši.
    Hajde, glavicu gore i osmehni se:)

    ReplyDelete
  5. Aaaaaaaaa, damn it :/ Da, na žalost, tako je to s ljudima koji su "poticavači" u životu, uvijek potiču a poticaj ne dobivaju, jer svi misle da valjda mogu sami sebe potaknuti kad tako uspješno druge guraju... Poznat mi je osjećaj! Žao mi što se protegnulo na nekoliko tjedana, hang in there!

    ReplyDelete
  6. Znam o čem pričaš - masa ljudi oko mene (a i ja sama) je baš u nekom zakurcastom raspoloženju i periodu... Nadam se da će nam kolektivno svima na bolje čim čim prije.

    ReplyDelete
  7. Sve će proći draga, drži se.. zato imaš nas koji te pratimo da te utješimo i da nam se pojadaš, zato smo tu :) A inače, kužim te, jer se i ja nekako tako osjećam u zadnje vrijeme, često bez volje za bilo što..

    ReplyDelete
  8. Zaboravih reći da ti šaljem zagrljaj (nadam se da će bar malo pomoći :)) )

    ReplyDelete