09 July, 2014

Gili gili

U zadnje vrijeme samo brzinske postove štancam pa ću tako i danas. Zadnjih mjesec dana se osjećam totalno bezveze, potišteno i depresivno, uz to mi se stalno neka sranja dešavaju da ne znam što bih više sa sobom. Pošto ne želim da mi se postovi svedu na "sirota ja" temu, posebno jer gledano iz nekog drugog gledišta nemam neke stvarne probleme (makar se oni meni činili kao najbitniji i najgori problemi ever) pa tako preskačem pisanje..

Danas sam pak svratila da vam zagolicam mozak i najavim otvorenje mog prvog internet facebook store-a koje će biti uskoro a uz koje će biti i jedan mali giveaway :) Normalno, golicanje mozga ne bi bilo golicanje mozga kad bih vam rekla što će se prodavati u mojoj trgovinici ali mogu vam postati jednu malu sličicu koju sam radila za jednu malu novorođenu curu danas, tek toliko da vas podsjetim čime se bavim u slobodno vrijeme :)


3 comments: