16 July, 2014

One Week Challenge

I sami po mojim postovima vidite u kakvom sam stanju (bila) zadnja dva mjeseca. Nekako mi se nakon svadbe sve srušilo na glavu, mozak mi je radio sto na sat, imala sam petsto planova i ideja i što sve moram obaviti u što kraćem roku, sve obveze bitne i nebitne koje sam ostavila za "nakon svadbe" su odjednom skočile na mene i vikale - izaberi mene, mene moraš rješiti, bez mene će ti život biti sranje!!! Sredi stan onako kako si oduvijek planirala! Smisli honeymoon jer MORAŠ! Hoćeš li više upisati fax ili ne?! Što je sa crtanjem? Što je sa poslom? Što će biti za 5 godina? Hoćeš li ikaka dovršiti onu priču? Još malo pa ćeš 30 a nisi ništa učinila sa svojim životom!!! Brzo! Brže!! Sve moraš rješiti SADA!!!

.. i tako sam overburnala i pala u užasnu depru gdje mi je sama pomisao na jutro i alarm donosila glavobolju i mučninu. Jedino o čemu sam mogla misliti je kako je sve oko mene kao velika ploča na kojoj su složene moje ideje i planovi kao domino i ako makar i jednu srušim sve odlazi k vragu. Uz to mislim da dosta na mene utječe i to što mi je mama umrla pa me uhvatila neka zakašnjela reakcija.. Sve se izmješalo..


A onda sam shvatila da sam kreten. I da ne, ne moram sve sada. Ne moram nikada u biti - ako neću. Shvatila sam da je pola mojih planova bilo ono što mi se činilo da iz nekog razloga moram napraviti a ne ono što bi mene samu učinilo sretnom. Volim planirati ali ovo moje stanje je prešlo iz hobija u opsesiju i nije mi donosilo nikakvu korist nego baš suprotno..


I tako sam odlučila, bar na neko vrijeme, život planirati samo tjedan dana unaprijed. Od tud i naziv posta. Uz to sam zaključila da će planiranje samo jednog tjedna za mene biti možda i bolje nego dugoročno planiranje - koje se pokazalo dobro za velike stvari (npr za svadbu) ali loše za neke druge (moram nacrtati to i to za mj dana pa ću sve ostaviti za zadnji dan).


Ovim challeng-om si planiram smanjiti ogroman stres koji sam stavila na sebe ali i biti produktivnija jer imam rok do kada stvari koje odlučim odraditi taj tjedan moram napraviti. Ovo možda ne zvuči kao nešto posebno za nekog drugog, ali meni, kojoj je planiranje i organizacija jedna od bitnijih stavki (opsesija) u životu ovo će biti velik korak.

(Meanwhile somewhere inside my brain)...

Ja br. 1: Ali kako ću npr na more ako ne planiram?
Ja br. 2: Ionako ćeš sve najbitnije srediti u tjednu prije puta.
Ja br. 1: Ali ako ne isplaniram neće biti zanimljivo i vjeorjatno ću nešto zaboraviti i ..
Ja br. 2: Ne zanima me. Ako ništa imati ćeš stress free ljetovanje a ne doć napeta ko žica već prvi dan godišnjeg i planirajući što te čeka kad dođeš doma.
Ja br. 1: Ali iza ljetovanja je jesen i trebam si kupiti stvari za Hallow..
Ja br. 2: PRESTANI PLANIRATI!!!!
Ja br. 1: Ok, ok..


Planirate li vi opsesivno sve redom kao ja? I još ako kao bonus dobijete brigu i anksioznost oko stvari koje se nisu (i vjerojatno ni neće) desiti? Ako je odgovor na bilo koje od ova dva pitanja DA, pridružite se mom One week challeng-u :) I zajebite stres i depresiju, barem malo :) ( ne, nećete dobit set noževa, na žalost - ali ne vjerujem ljudima kojima je moj život dovoljno zanimljiv da ga prate & noževima u isto vrijeme xD ) ♥

(kako zamišljam tipičnog čitatelja mog bloga) 

9 comments:

  1. ja uvijek imam neke rokovnike i planere di zapisujem što sve želim/budem/ trebam, potrebno mi je prekrižiti kad je gotovo, da postanem svjesna da napredujem i da sam sposobna završiti stvari.
    meni se pokazalo dobrim potezom stavljati u dvije kolone dugoročne i kratkoročne planove, i onda zaista smjestiti u te dvije kolone zdravorazumske odluke.
    i nikad mi se dosad nije desilo da sam sve riješila, ali rješavam i paše mi.ne zapinjem, ne odustajem, samo sam prihvatila da ne ide sve po mom zamišljenom planu.
    trebalo mi je dosta vremena da prihvatim da ne mora biti sve baš baš kad sam ja to odredila, i da ne mora biti baš na moj način. malo sam svezala kontrolfrikušu u sebi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obozavam planere i rokovnike i liste ali mislim da mi je trenutno dobro kloniti se ikakvih lista :) Moja kontrolfrikuša je trenutno zavezana u podrumu haha :D

      Delete
  2. otkud ti moja slika sa sabljom...

    ReplyDelete
  3. Nekad jesam na veliko planirala, ali nikad nije ispalo po planu, tak da sad samo kratkorocno. :) Puno manje je stresno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se, cijeli tjedan mi je mirniji kad mogu reci fuck it :)

      Delete
  4. Ja planiram a ono ide po svom :)) Izgubila si mi se iz liste pa sutre nadoknadjujem sve od pre svadbe i tako to ..:))))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni stalno neko fali s liste, najčešće Bitchy, zeza me blogger :\

      Delete
  5. planiram stvari, ali ne ovoliko opsesivno definitivno :D mislim da ce ti pomoc da ohladis malo ovo :D i nisam tipicni citatelj ne nosim kape -_- al sablju bi mogla :D

    ReplyDelete