18 September, 2015

Balkonska Posla

Prije odlaska na more moje balkonske biljčice su rasle ko lude :)

(unosila sam ih unutra kad bi vani derao vjetar, da mi ih ne polomi)




Čak sam prije odlaska na more imala malu berbu rajčica. Za zalijevanje smo zadužili svekrvu i svekra, nek navrate koji put, ali oni su na žalost došli tek nakon tjedan dana i moje balkonske biljčice su se sve posušile. Tako da sam danas napokon uhvatila vremena za srediti taj nered.

Moje čuvarkuće pak rastu ko lude i odlučila sam (pošto je ovo s rajčicama bila prevelika zajebancija) da od balkona napravim oazu za čuvarkuće. Do sad od svih biljaka jedino s njima nismo imali problema, ako ih i zaboravim zaliti one rastu i množe se i ne smeta im ni vjetar ni sunjara na mom balkonu. Pošto su se nakotile ko nenormalne..


.. imala sam dovoljno materijala za presađivanje :)


S čuvarkućama nema puno filozofije, lagano izvučete ove mladice i zabodete ih gdje želite da rastu. Kod mene doma u Slavoniji rastu na krovu šupe, tako da njima hrpa zemlje u biti ni nije potrebna ali sam ja napunila moje lonce da mi ne rastu negdje na dnu gdje ih neću ni vidjeti.


I završni rezultat


"Majke" čuvarkuće sada imaju malo više mjesta za disanje a na njima je ostalo dovoljno "bebica" za presaditi u druge lonce koji su mi ostali (ali trenutno nemam više zemlje pa sam danas sredila samo ova četiri). Toliko od mene i mog balkona za danas! :)

2 comments:

  1. postat ce tebi cijeli balkon jedna velika cuvarkuca koliko se meni cini kako je krenulo :D

    ReplyDelete
  2. I ja sam se ove godine po prvi puta pozabavila rajcicama u vrtu. Cherry (ako se dobro pise), one malene i slatke, uspjele su odlicno i bile su jako ukusne, sto nije bio slucaj i sa onim vecima jer su se posusile zbog prevelikih zega ovoga ljeta.
    Cuvarkuce su mi super, ne zahtjevaju puno, a lijepo izgledaju ^^

    ReplyDelete