17 September, 2015

Sisterhood of the World Bloggers Award - Part 2

Vrijeme je za pitanja koja mi je Suki pripremila :) Danas nema taganja, kom su se svidjela moja jučerašnja pitanja i nema inspiraciju za post - slobodno se smatrajte tagiranima :) 


1. Da li ste ikada sanjali neki san koji izgleda kao nagovještaj budućnosti,vaše ili tuđe?
Jesam. Sanjala sam prije dosta godina da mi je mama umrla. Inače nikad ne sanjam starce a sanjam jako puno i jako često i dobro pamtim svoje snove. Stvari koje su se u tom snu dešavale su se jako poklapale sa stvarnosti kada mi zbilja i je umrla mama. Weird. 

2.Koju pjesmu/film/knjigu biste uvijek i iznova mogli slušati/gledati/čitati a da vam ne dosadi?
High Hopes - Pink Floyd/Another Year/LOTR

3.Kada bi imali priliku da promijenite nešto u svojoj prošlosti,šta bi to bilo?
Ništa, sve što je bilo napravilo me osobom kakva sam danas - i dobro, i loše. 

4.Sjećate li se tko vam je bio prva simpatija?
Mislim da sam ovo pitanje već imala u nekom od prijašnjih tagova - bio je jedan mali Darko iz vrtića :) 

5.Koja vam je trenutno najveća želja ili san?
Uspješno promijeniti karijeru. 

6.Vaša idealna kuća/stan izgleda..... i nalazi se u...........?
Zašto baš tamo? (možete postaviti i sliku umjesto da kuckate odgovor)
Izgleda ovako..


..a nalazi se u nekom mirnijem manjem gradiću. Po mogućnosti u blizini knjižnice :) 

7.Čemu ste se zadnji put baš onako pravo nasmijali?
Vjerojatno babama na blogochatu xD 

8. Šta vas je zadnji put baš naljutilo?
Ovi imigranti jer ne znam što da mislim.. 

9.Citat,rečenica,riječ koja vas najbolje opisuje je?
Ja sam prekomplicirana da stanem u jednu rečenicu :) <- ha, vidi, stalo je :) Ironija xD

10.Kad bi vi nekom morali dati savjet o bilo čemu,o bilo kojoj situaciji,
koji bi to savjet bio?
Uzdaj se u se i u svoje kljuse. 

Eto, odgovorih i na ova pitanja, dost tagova za ovaj mj molim :) 

4 comments: