14 July, 2017

Another Friday

Sunce prži, ventilator dere a ja naravno - čekam jesen :) Znam da će oni jesenski dani koje volim trajati sve skupa tri dana a onda krenut sivilo i kiša ali nema veze.


Razgovor za posao na koji sam išla je prošao dobro, ali posao nisam dobila. Smatram uspjehom što su me uopće pozvali bez iskustva i to s prvom zamolbom. Konkurencija je velika i veliki broj ljudi se prijavio tako da je super što su me uopće pozvali. Polako ozbiljnije počinjem pratiti oglase ali do jeseni vjerojatno više ništa neću slati.

Otkrila sam nedavno Google Keep - googleovu stranicu gdje možete sve svoje obveze (a i liste i slikice i svaš neš) zakačiti kao post-it notes. Postoji i opcija da pored svake stvarčice stavite check-box pa si možete lijepo prekrižiti što ste obavili. Meni super dođe da pratim sve te tečajeve na kojima sam a i obveze koje ulete sa strane pa zaboravim na njih ako ih ne zapišem.

Za sada imam tri tečaja koja želim završiti do D-ovog godišnjeg (koji je za dva tjedna) jer nakon njegovog godišnjeg mi ponovno dolazi lega E iz Amerike na dva tjedna, pa dok njega otpeljam nazad bit će početak rujna, a nećemo se lagati, kad je muž na godišnjem i ja sam :)


Od zadnjeg posta sam položila još dva manja certifikata a neke koje sam ranije polagala želim još pregledati da osvježim pamćenje jer ne koristim svu tu tehnologiju i programe i jezike svaki dan. Tu je još i moja web stranica koju želim redizajnirati ali ona će morati malo pričekati.

Inače je sve po starom, ja svoje učim, D svoje radi, biljke nam rastu, čuvarkuće cvjetaju i kaktus mi je dobio "bebu" :)

***

Počela sam ovaj post još jučer pisati pa morala ostaviti zbog drugih obveza a vrijeme me nagradilo sa mojih najdražih 22C pa evo već cijelo jutro normalno učim bez da se pretvorim u lokvicu. Danas u planu je mal shoppingiranja, mal spremanja ali sve to će morati pričekati dok završim bar još 2-3 Algorithm Scripting zadatka :) Toliko od mene, uživajte u ovom ugodnom petku i vikendu!

No comments:

Post a Comment