19 July, 2017

Summer Blues


U iščekivanju smo godišnjeg. Muž je spreman za odmor već zadnja dva mjeseca i napokon brojimo sitno dane do njegovog godišnjeg. Ove godine smo odlučili ne ići na more (možda samo par dana) jer su njegovi roditelji u viksi. Oni su penzioneri i cijelo ljeto provode na moru a nama em more nije neki gušt, dost nam ga nakon dva dana, em biti cijelo vrijeme s nekim - neka hvala. Za razliku od nas, oni obožavaju biti dolje pa im ne želimo kvariti odmor tako da oni idu nazad za Zagreb kad mi dolazimo pa ćemo možda otići samo na dan-dva da nam ne popiju krv što nismo došli :) Inače su super i obožavam svoju svekrvu i svekra al s nekim bit na duže vrijeme u istoj kući, neka hvala :)


Kupili smo si novi ventilator, neko fenci čudo, pa mi sad ni ovi vrući dani nisu nepodnošljivi. Nemamo još klimu (kad smo se tek uselili nismo mislili da bi ju ikad htjeli staviti, sad se predomišljamo) pa smo odlučili uložiti u ovo. Ima i daljinac i neki vrag što radi paru pa vlaži prostor i neke modove kako puše, ma svaš neš. Nisam ni znala da ovakvi ventilatori postoje ali iskreno, nisam nikad ni gledala ventilatore.

Meni je na vrh glave učenja i sveg tog, tako da moram priznati da i ja jedva čekam godišnji da odmorim mozak. Samo da mi je sjest u auto sa mojim D pa da se vozimo nekud, nije bitno kud, taj dio putovanja mi je najdraži. Kad se zezamo i pjevamo iskrivljeno mjuzu s radija, radimo planove i raspravljamo o svem i svačem.

U Decathlonu smo si negdje prošlu jesen kupili dekicu za piknik i napokon ju krstili prošli mjesec. Otišli smo do Trakošćana, ja pronašla neko mjesto uz samu vodu gdje ju mogu staviti pa smo chillali, gledali bube i ljude kak pedalaju okolo, zen za mozak. Doma smo išli gotovo high, takav neki feeling smo imali. Inače se znamo živcirat oko sveg i svačeg, ta vožnja doma je doslovno bila kao da smo na nekim drogama. Što priroda uradi mozgu.

Tako da ovaj godišnji planiram barem jednom da odemo tamo na full piknik, sa hranom i svime i samo guštamo i odmaramo od monitora i briga.


Također ću morati skočiti do Slavonije, malo da vidim moje šta rade i šta ima. Uglavnom za godišnji nam je plan puno malih putovanja svuda. Samo da ga je dočekat više :)

Nadam se da i vi ostali već uživate u svojim godišnjim odmorima a ako su već završili, da ste se bar dobro odmorili. Toliko od mene za danas! :)

No comments:

Post a Comment