03 August, 2017

Finally Relaxation

Čekala sam mužev godišnji i dočekala ali me život kao i uvijek cima, pa sam tako zadnjih tjedan dana provela kodirajući.


Firma u koju sam se javila prije nekih mjesec dana, i za koju sam mislila da nisam upala ni na mogući-kandidat listu, poslala mi je prošli tjedan test (zadatak za iskodirati, klasična praksa kada tražite posao u nekoj developerskoj firmi) a kako sam dobila nešto što nikada do sad nisam radila, dobro sam se namučila sa zadatkom.

No, koliko god teško, ovaj frontend mi je uvijek tako zabavan za rješavati. Svaki zadatak dočekam kao neku mozgalicu koju moram riješiti. Ne znam da li je zadatak koji sam dobila težak za poziciju koju tražim (junior), naveli su da možemo poslati i polovično rješenje i da će se uzeti u obzir al ja sam tvrdoglava pa kad sam ga dobila bilo je - challenge accepted :) Borila sam se s njim 5 dana ali uspješno sam ga riješila i poslala.

Sad je plan igrati Simse 3 i putovati okolo dok me nove obveze ne čape.

No comments:

Post a Comment