12 January, 2014

Cheap Peep

Danas uvodim jednu mini rubrikicu u moje inače ne baš povezane blog postove. Brojka nezaposlenih nam se popela preko 370 000 a najnoviji model Iphone-a u VIP-u je rasprodan. Sve mi se čini da je kod nas moto - što više tonemo u dugove, trebamo više trošiti. Pošto meni ne samo da nije neugodno reći da na nekim stvarima volim jako uštedjeti već sam happy ako iskopam nešto povoljnije, uvodim rubriku Cheap Peep odnosno priliku da virnete i dobijete review nekih jeftinijih proizvoda koje ja kupujem.

Dok sam još živjela u Osijeku kupovala sam skuplje kozmetičke proizvode jer neupućena u svu tu "žensku" spiku uzimala sam one za koje sam čula a koji su uglavnom bili najpoznatije marke ili najviše reklamirani. Tako da ukoliko uspoređujem neki jeftiniji proizvod sa onim skupljim, znam o čemu govorim :)

Rubriku neću ograničavati samo na kozmetiku, ipak je to meni samo mali dio života i možda deseta rupa na svirali po zanimaciji, već ću kako naletim na nešto o tome i pisati.

Pa počnimo. Danas reklamiram Bipu i njihov proizvod My Face.

 photo DSC01907_zpsdbc8662c.jpg

Slučajno sam naletjela na njih tražeći neki peeling za lice a namamljena bojom i cijenom kući je samnom stiglo ovo pink čudo.

 photo DSC01909_zpsb7cfc821.jpg

Peeling jako lijepo miriše, 3 u 1 je tako da se može koristiti i kao peeling i kao maska, nakon čišćenja lice mi je divno i meko i mirišljavo i ne zateže.

 photo DSC01910_zps2d0c200f.jpg

 photo DSC01911_zpsddf51065.jpg

Ove dvije kremice sam uzela nekad nakon rođendana, početkom dvanaestog mjeseca i odlične su. Pakiranja su mi totalno slatka a dolaze u kutijicama ali sam ih ja odmah bacila. Ne volim čuvati kutijice od krema. Prva je dnevna, pakiranje je veličine klasične Nivea kreme, miris je odličan, brzo se upija i lagana je na koži što meni paše. Ne volim se sjajiti kao tepsija nakon kreme ili kada ju osjetim nakon 2 sata još na koži.

Druga je noćna sa Q10-om (rekoh sad kad sam matora treba mi Q10 :), masnija je dosta, duže se osjeti na licu ali i ona nestane u nekom normalnom roku, nije da morate odgađati spavanje za 3 sata jer ste nanjeli kremu.

 photo DSC01913_zps09a73f9e.jpg

Iako ja inače uklanjam kozmetiku baby vlažnim maramicama (pošto na dnevnoj bazi stavljam samo dnevnu kremu + tuš + maskaru) ipak me primamilo ovo malo i zgodno pakiranje odstranjivača kozmetike s očiju (taman gdje meni treba :) Kakav review mogu za ovo napisati? Odstranjuje šminku i meni se sviđa :)

Najbolje za kraj - cijene ovih proizvoda su od 15-25kn. Dvije kremice sam kupila za cijenu jedne Nivea kreme a ne vidim da je Nivea išta bolja (niti gora) od ovih.

Toliko za današnji Cheap Peep post, pozdravljam vas i sretno šparanje! :)

8 comments:

  1. Meni je Balea apsolutni favorit u ovim ovoj kategoriji :D Ja sam inače majstor za ove cheap peep stvari, za sve skupo uspijem naći jeftiniji dupe :D

    ReplyDelete
  2. sviđa mi se nova kategorija postova!

    ReplyDelete
  3. Oces i ti u bjuti blogerice :P nisam nista od ovog probala, ali sad si me zainteresirala za kreme za lice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mogu ja u bjuti blogerice, s ovim postom sam pol svoje kozmetike pokazala haha xD

      Delete
  4. Super nova kategorija! Ja bih rado čuvala ambalažu od svega što kupim i imala posebnu prostoriju samo za kutijice :D Svojevremeno sam kao klinka skupljala kutije od pasta za zube, što sjajnije to bolje, ne znam zašto, voljela sam ih preslagivati. Mama mi je bacila kolekciju :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sram ju bilo, kak je mogla haha xD I ja volim onaj glitter na kutijicama, ko svraka sam :D

      Delete
  5. Sviđa mi se rubrika :D
    I ja sam jedna od onih koji skaču od sreće kada mogu uštedjeti na nekim sitnicama :D

    ReplyDelete
  6. Odlična rubrika :D Od ove linije imam samo vosak za kosu. Koliko ga koristim, moći ću ga staviti u oporuku. Sasma dobar vosak :).

    ReplyDelete