09 January, 2014

Wreck It To Heal It

Kao što kažu umjetnost i kreativno izražavanje pomažu ljudima koji su pod stresom a kako sam ja trenutno pod jedno 12 različitih vrsta stresova odlučila sam nastaviti sa mojim malim uništavačkim projektom :)

Prvo sam zaronila u moju ogromnu košaru na ormaru punu stvari i stvarčica i iskopala sve svoje art zalihe. Razvrstala ih po vrsti i ostala šokirana koliko toga uopće imam! Većinu stvari sam kupovala u razmaku od bar 5-6 mjeseci tako da su neke stvarčice već dosta stare ali - rade. Poslužiti će odlično za ovaj uništavački projekt. Inače obožavam kupovati kemijske, rapidografe i rokovnike tako da nije ni čudo da toga imam dosta.

Da vidimo što sve imam..

 photo DSC01866_zps8c38dded.jpg

Tempere sam kupila prošle godine u naletu dosade, kao sad ću ja nešto bojat - šipak :)

 photo DSC01868_zpsd3015430.jpg

Dva seta gel kemijskih olovaka (glitter + neon i klasični) su u biti bili jedan set koji sam prije barem 4 godine kupila u Lidlu na akciji za 20kn! 40 komada! Služili su mi za pisanje pisama mojoj D1 ali kako već dugo nisam pisala (u strci oko vjenčanja mail nam je bio praktičniji) skupljaju prašinu.

 photo DSC01869_zps4827531a.jpg

Nit za kemijske nit za masne ne znam od kud su mi :D Hoarder, štaš.

 photo DSC01870_zpsa9c7adaa.jpg

Tri para drvenih bojica. Ali jedne su Pucca pa je totalno opravdano što sam ih kupila :)

 photo DSC01871_zps419a1e77.jpg

Cik-cak škare i ugljen. Neke stranice zahtjevaju reckanje pa kako bolje uništiti nešto nego ovim škaricama :)

 photo DSC01873_zps78440f1f.jpg

I za kraj flomasteri - ovi debeli su mi baš fora, osjećam se kao da sam u osnovnoj kad s njima šaram :)

 photo DSC01874_zpscdb14606.jpg

Kada sam prikupila sve to bacila sam se na uništavanje. Nisam sve stranice ispunila danas ali sam ih sve poslikala da vidite na što to sad liči :)

 photo DSC01875_zpsce3eba42.jpg

Upustva nalažu uništenje i korica i naslova i uputa pa sam to i učinila :)

 photo DSC01897_zpsa62855fe.jpg

Neke stranice su jednostavno ispale weird. Što će tek biti kad dođem do onih dijelova gdje trebam dnevnik gazit, pljuvat i gurat po podu prljavog hodnika!? Jedva sam izbušila rupe na onoj stranici gdje su kružići (zadatak sa prethodne stranice) a kamo li da radim nešto gore!

 photo DSC01882_zps2300b8ec.jpg

Neki zadatci su totalno fora, neki su weird a neki su grozni (ne planiram skupljati kukce s poda i stavljati ih u dnevnik - em zbog toga što mi je fuj nosat mrtve bube sa sobom em zbog toga što da ubijem neku bih zamišljala kak ta buba negdje ima obitelj i sad ju obitelj traži.. Uglavnom..)

Sve u svemu ovo je totalno fora i mislim da mi u ovom trenutku baš ovako nešto i treba. Pa eto, ako trebate izbaciti sranja i gnjev iz sebe, totalno preporučujem wreckanje :)

16 comments:

  1. ja ti mogu udijelit mrtvog kukca. jučer sam ubila pauka, a neki dan komarca.
    ne trebaš brinuti za obitelj njihovu, jer su i oni mrtvi čim ih se dočepam
    >:)

    ReplyDelete
  2. Spomenuh te pre ravno deset sekundi :)

    ReplyDelete
  3. stvaarnooo...
    izgleda kao odlična antistres terapija

    ReplyDelete
  4. kako je ovo dobrooo :D eh da ni ja ne bi mogla stavljati kukce i ubijati :D

    ReplyDelete
  5. i ja bi bila malo konfliktna oko unistavanja ovog dnevnika, ali mislim kad bi pocela da me nista ne bi zaustavilo, iako taj dio s kukcima stvarno cudno zvuci

    ReplyDelete
  6. ovaj post i ovo sve je prava terapija...<3

    ReplyDelete
  7. najzanimljiviji post ikad =D bas mi je zanimljivo bilo gledati kako ti ide sa unistavanjem, haha , i drago mi je da nam sve to fotkas, nadam se da ce biti jos =D

    ReplyDelete
  8. najzanimljiviji post ikad =D bas mi je zanimljivo bilo gledati kako ti ide sa unistavanjem, haha , i drago mi je da nam sve to fotkas, nadam se da ce biti jos =D

    ReplyDelete
  9. Ludo mi se sviđaaaa, di si ovo kupila?!? jel imaš neki link? Hvala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam svoj dobila za rođ preko Amazona ali vidjela sam i kod nas u Algoritmu da ima, 100kn mislim da košta.

      Delete
  10. Kakvo otkrice. Pod hitno trazim ovaj Journal. I za sebe, i za poklone!

    ReplyDelete
  11. Haha, simpatično :D Čini se kao dobar ispušni ventil.

    ReplyDelete