13 June, 2012

Brainwashed

Blesave stvari koje moj blesavi mozak radi:

Sjeti se nekog argumenta od prije 10 godina i nakon 15 min skužim da se u glavi svađam s imaginarnim ljudima i da sam se naživcirala ko mali majmun.



Pita me jesi li zaključala stan/ponjela to i to/zatvorila prozor onaj tren kada ulazim u bus.

Vrti najgluplju moguću pjesmu u glavi cijeli dan. Sa svim lyricsima. Ili još gore - samo jednu rečenicu over and over X_x



Ne želi se sjetiti kako se zove osoba koju sam upoznala prije 5 minuta.

Plaši me sa filozofijama kako veliki planet putuje prema nama.



Govori mi da je lik u plavoj košulji u tramvaju kontrola pa me skoro herc opali.

Planira hrpu stvari prije vremena - kada dođe vrijeme za nešto, zaboravi pol planova.

Šapće mi da imam vremena, nek malo browsam - kada imam najviše posla.



Prvo me tjera da nešto napravim onda mi pošalje nervozu u zadnji tren kad je već kasno odustati.

Ima sto ideja za post prije spavanja - ujutro se ne sjeća ni jedne.

20 comments:

  1. nevezano za temu ova poslednja slika je preslatka, smejala sam se na glas! :D
    and yes, me and my brain best friends and worst enemies -.-
    sve mi se ovo desava, plus 'u sto ti sve ovo dobro stoji'... pola sata kasnije uhvatim svoj odraz u izlogu u gradu... WTF?!!!
    a i to je samo jedan od primera brain fuck-ova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha e i to mi se desilo, kak fora izgledam i onda se kasnije skužim i bude ono - oh god why :D

      Delete
  2. što se tiče postova, odma zabilježim u mob ako sam u krevetu, ili u notes koji sam počela koristiti. ideja da ću zapamtiti jednostavno se nije pokazala točnom ;)
    onog trena kad imam nešto ozbiljno za obaviti, brdo ideja mi pada na pamet. očito um funkcionira pod pritiskom na čudne načine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja si zapišem na laptop inače al ovo bude ono 2 min prije neg zaspiš ideja miljon i onda hrrrk :D A ujutro bude - zuj :)

      Delete
  3. Imam isti problem s ljudima u plavim košuljama. Zašto iko želi izgledati kao revizor :D?

    ReplyDelete
  4. Ah taj mozak... A najgore od svega mi je kad pamtim reci totalno nebitne pesme, a kad nesto treba da naucim...scumbag brain! :D
    Poslednja slikica je pobedila! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha to je ono - sjećam se lyricsa hitova koji su bili kad sam bila u osnovnoj a nešto pametno neće zapamtiti koliko god učim xD

      Delete
  5. Jao,jao..brain, i hate u! Prva stavka - mrzim, mrzim a redovno mi se desava..uhh. Druga stavka je obicno uzrok napada panike (odmah se setim Tine, voska za depilaciju i pozara). Sve ostalo je totalno nebitno..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko je Tina?

      Aj nisam jedini luđak koji se svađa sam sa sobom u glavi xD

      Delete
  6. Scumbag brain! :S
    Zbog istog prokleh Tumblr i sto pritisnuh play da cujem novu the most annoying song! I sad vrtim: Hello! I've just met you and this is crazy. ARGH!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joj nju na sreću ne znam kak zvuči samo znam tekst (zbog svih silnih meme-a)

      Delete
  7. I, I follow, I follow you
    Deep sea baby, I follow you
    I, I follow, I follow you
    Dark room honey, I follow you

    na mozgovnom "ripitu" već tjedan dana!!!! grrrrrr!!!

    P3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam imala tekst "vacap vacap vacap" jedno 3 dana u glavi iz neke blesave pjesme O_o I sam se to vrti :D

      Delete
  8. O,da,sve zvuči tako poznato,pogotovo ono prvo,to mi se redovito događa :///

    ReplyDelete
  9. Hahaha bas si me nasmijala! I meni sve to zvuci tako poznato :D

    ReplyDelete
  10. moj mozak radi SVE navedeno, osim scenarija s planetima. možda sad i to počne :)

    ReplyDelete
  11. najviše mrzim kad moj mozak počne razmišljati o beskonačnosti svemira, to me skroz prestravi :)

    ReplyDelete
  12. Meni je najgore kad na nešto ne želim misliti a moj scumbag brain samo na to želi misliti. Npr ne želim misliti na zebre i onda samo o zebrama razmišljam. I što me potiče na to da pojedem još onaj komad mesa ili me uvjerava na to da imam još vremena da ne moram žuriti.
    To je izgleda opet svima zajedničko :)

    ReplyDelete
  13. Ah, kao igra mačke i miša...

    ReplyDelete