09 June, 2012

Subotnje Blebetanje

Htjela bih da mi netko kupi ovo



ili ovo



pa da mogu krstiti svoj plišani jajnik/maternicu u "Mirko" i u ove sretne ženske dane voditi umne monologe s njima.

Jel itko zna gdje je nestao znakić "Follow" na vrhu bloga? Prije kad bih došla na blog koji ne pratim bilo je to malo follow na vrhu, sad ako nekog želim pratiti moram ga copy-pastat u add blog na blog dashboardu = annoying. Bitno da ima share, hebo ih fejsbuk i svi slični share-portali.



Također bi bilo lijepo da postoji opcija kada ti netko na tuđem blogu odgovori da dobiješ notifikaciju. Ovako kad se sjetim pregledati gdje sam komentirala, skužim da se vodila rasprava a ja nit znala nit se sjetila komentirati, pa upadnem ko baba iz bolesti 5 dana nakon što je rasprava već završila.



Jučer je bilo užasno vruće. Jedva čekam jesen xD U biti svi stalno nešto čekamo! Kad će proljeće da zima prođe, kad će ljeto da idemo na more, kad će jesen da vrućine prođu, kad će Božić i Nova godina... I tako u krug.

Ja trenutno čekam kad ćemo pronaći publishera jer no publisher = no job. No job = no money. And..



Evo sad kiša pada, dugo je trajala vrućina.

Danas me ispričajte što mi je post nabacan, takva sam i ja danas. Grlim svoj kapućino u krevetu, moji plišanci oko mene, gledam iz spavaće kako D igra neki NBA na xbox-u i slušam vrapca kak je poludio na balkonu :)

Ode igrati neki HOG i žvakati onaj čips s okusom pilećeg batka a vas ostavljam da igrate staring contest s ovim lavom :)

10 comments:

  1. I stared longer :)
    Oh, it's coffee time agan..mislim da u ovom mom kofeinu ima i par kapi krvi..u krvotoku, mislim..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha bravo :D

      A ovo, ko kad ja zezam dečka da mi slavonci nemamo mast u krvi nego krv u masti :D

      Delete
  2. blogger je zaključio da je prelako jednom kliknuti. slažem se, jebalo ih šeranje. slažem se i za opciju notifikacije, ja isto upadnem od nikud u neku već gotovu raspravu. i onda opet zaboravim gdje se ista vodila. btw, plišani reproduktivni organi, why not? ako može srce... kad smo već kod toga, danas se grčim i viknem kad me probode nešto negdje. jebem ti ovakav život.

    ReplyDelete
  3. Hahaha,Mirko je sjajan. To za notifikaciju bih volela i ja da postoji. A jedva smo docekali lepo vreme i juce kad sam obavljala nes po gradu toliko sam popizdela od vrucine, da mi je u glavi isto bilo da jedva cekam jesen, da se slojevito oblacim,jer se ovako nikad ne mozes dovoljno skinuti i plus ne volim da idem razgolicena. :D

    ReplyDelete
  4. Hhahah Mirko!
    Nisam primjetila da nema tog dugmeta, ja obično potražim Bloglovin ikonu ili GFC ili u krajnjem slučaju ako nema ništa od toga stavim blog u bookmarks pa posjećujem s vremena na vrijeme.

    ReplyDelete
  5. Snadjem se nekako. Mada i mene zeza blogger. Blogroll ne prikaze novi post. :S

    ReplyDelete
  6. Mene zanima Mirko,mislim na kojem odjelu se to prodaje i kojoj populaciji je namijenjen?Svašta mi pada na pamet,ali bolje da šutim.

    ReplyDelete
  7. Lav je pravi laf :).

    I mene zanima gdje je follow nestao. Ja idem na ono sa strane, GFC...

    ReplyDelete
  8. ahahhahahahaha!! Plišani jajnik i maternica!!! :))))

    ReplyDelete
  9. vidim da plišanci više nisu što su bili :D mene puno toga živcira na bloggeru, ali ipak ga se držim :) i ja hoću jesen! živčana sam kad je ovako sparno i niš mi se ne da

    ReplyDelete