05 August, 2012

It's AliveeEeEeEeEeeee

Drage moje čitateljice i dragi moji čitatelji eto mene nazad! Zadnja dva tjedna bili smo D i ja na moru. Od tud i moj izostanak! Vratili smo se prije par sati i normalno, evo mene ovisnice odmah na netu :)

Trenutno sam totalno iscrpljena od pospremanja vikse, vozanja i uzbuđenja i jako hepi što sam nazad u mom zelenom stančiću :) Koliko god je lijepo putovati, najljepše je doći doma :) Sad se planiram baciti na sve propuštene postove i komentare koje moram nadoknaditi pa za danas evo samo par redaka od mene :) Sutra ćemo se moj kapućino i ja baciti na pisanje poštenog posta a za danas (pošto mi je baterija u fotiću krepala pa nemam ni jedne slikice dok se ne napuni) vas ostavljam sa slikicom Toot-a koja otprilike opisuje kako mi je bilo zadnja dva tjedna :)

18 comments:

  1. Vidi, stvarno ziva :))
    I stavi puno fotki vode..bar da mastam kad ne mogu uzivo..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto sad napisah novi post, al baš nema nešto slika ali samo za tebe ću prekopati stare slike pa složiti jedan post o tome :) Inače, kako smo svake godine u istom mjestu ono - prve godine smo slikali ko ludi a sad imam jedva 20ak slikica :D

      Delete
  2. Veselimo se fotkicama i avanturama s mora :)

    ReplyDelete
  3. baš mi je drago si nazad :)

    ReplyDelete
  4. Dobrodošla nazad! Ti se vratila, a ja za vikend idem. Jeee! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weee sretan put i lijepo vrijeme ti želim :)

      Delete
  5. Replies
    1. Yup ^_^ Toot & Puddle - obožavam ih, briga me što su za djecu :D

      Delete
  6. Dobro jutro i welcome back.
    Pozdrav iz mog zelenog stančiča :))

    ReplyDelete
  7. Ako sudimo po praščiću,stvarno je bilo veri najs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ^_^ bome je, osim što nismo bili nudisti kao praščić hehe :D

      Delete
  8. bilo je i vrijeme za povratak!!! ;)

    ReplyDelete
  9. jes, da ima vec neko vreme kako si se vratila, ali posto sam sad ja nestala, moram da ti kazem da si mi strasno nedostajala. evo sad na brzaka, gledam kako ste poplavili podrum i kako te zuljaju cipele, i ne brini za posao sredice se:)
    drago mi je da si tu i drago mi je da sam videla koliko mi nedostajete sve vi blog drugarice i nadam se da cu uskoro moci da vam se vratim :*

    ReplyDelete