06 September, 2012

Jos Jedan Bolesni Dan

Nekad ni ne znam kak sam hepi dok jedan period nisam hepi pa opet budem hepi :D Jučer, nakon što sam napisala post, izvalila sam se da bolujem i kukala što sam balava i kašljucava, da bi me negdje oko 11 uhvatila takva migrena da sam tri puta povračala i imala osjećaj da me netko tavom opalio po nosu. Na kraju sam ležala s oblogom od rakije oko glave (zna se s čim se lječe sve bolesti xD) zavezanim s maramom i izgledala kao Axl Rose u novije doba.



Na sreću oko 3 je popustilo ali me boljela glava i sinusi sve do navečer. Jutros na sreću samo nos balav i kašalj (opet) ali baš me briga, bitno je da me ništa ne boli. Navečer me mama nazvala, čula je od buraza da sam bolesna pa da me pita kako mi je. U pozadini se čuo moj tata koji pita jel ima šta novo xD Inače, čim se razbolim moj stari se nada unicima :D E đaba ti nadanje stari, nećeš skoro biti djed xD Osim ako ne želi bit djed mojoj mački :D

Uzela sam si čitati Mirjamu (kak ju ja zovem, Milicu Jakovljević) jer mi je to opuštanje za mozak. Čitam "Mala supruga" i to mi je najlošija knjiga od svih njenih ali sam ju najmanje puta pročitala (ostale oko 20ak puta svaku xD)


Slika s interneta, ne da mi se trenutno  naslikavati moje

Čim vidim te zelene korice, asocira me to na djetinjstvo. Moja mama je čitala Mirjamu još nekad u srednjoj školi, kada su njeni prvi romani izlazili u nastavcima u novinama. Zaljubila se u njih i kad se udala moj tata joj je kupio Mirjamin komplet knjiga. Stara mi je pokušala uvaliti jednu da čitam s 12 ali mi je to tada bilo dosadno. Iduće ljeto sam ipak uzela čitati jednu i ljubav je rođena. Prva koju sam pročitala je "U slovenačkim gorama" i ta mi je i dan danas najdraža :) To ljeto sam progutala sve njene i svako malo, kada trebam pustiti mozak na pašu, uzmem neku čitati. Prije selidbe sam otišla u antikvarijat u Osijek i kupila si svoj komplet. Nemam ih sve, mislim da mi dvije ili tri fale ali bitno je da imam većinu. Na žalost moje nisu sve zelene, neke su i bijele ali opet dobro :) Inače, to su jedini ljubići koje ja čitam, nisam inače fan tog žanra.

Današnji dan je opet siv i hladan, prikladan za gledanje Coraline i ispijanje čaja. Ja sam već na drugoj šalici, čini mi se da će ovo biti prvi put da ću popiti cijelu kutiju čaja u jednom naletu.

Najviše od svega u bolesti me živcira što sad opet preskačem dane za vježbanje a taman mi je lijepo krenulo. Uf :\ A ništa, kada ozdravim, nastaviti dalje.. Do idućeg travnja ću valjda završiti ta tri mjeseca :)

I za kraj evo jedan video koji mi je buraz poslao da mi popravi dan i totalno je uspio u tome :)

21 comments:

  1. Samo deka, caj, neke tabletice i rakija naravno, i izguraces...:) A što se tiče Mir Jam, ja sam pročitala Ranjenog orla još davno ali me nije vuklo da čitam dalje. A sad mislim da ne bih ni mogla, poslije onih usranih ekranizacija...:O Ajd Ranjenog orla sam još i mogla gledati kad mi je bilo dosadno, ali kad su snimili još tri serije sa IDENTIČNOM postavom......:@ Kad vidim Ivana Bosiljčića na teveu dušu bi povratila. Šteta nako simpatičnog čoeka....
    P.S.
    Ako ne znaš o čemu pričam samo izguglaj...xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja serije nisam htjela gledati jer ne zelim da mi pokvare knjige :) Ma ja ih volim jer je to jedna od rijetkih stvari koje imam zajednicko sa starom da mozemo sjest i ismijat se na kojekakve glupe scene iz knjiga i sl :)

      Delete
  2. Ozdravićeš ti brzo.
    I hrčci isto. :p

    ReplyDelete
  3. Aj baš mi je žao što te još drži.
    Moja mama čita Mir Jam, ja od te vrste knjiga samo sam Anđeliku pročitala davno i to je to. Moja mama je našla i seriju snimljenu po Mir Jam knjigama, neku Greh njene majke.
    I meni je buraz pokazao ove hrčke, presmijala sam se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za seriju znam al ne dam se, ne zelim gledati :)

      A hrcci su ludi xD

      Delete
  4. ja sam nekad davno probala da citam em dzej ali nekako nije islo..mislim da sam od 3 knjige samo jednu zavrsila. Serije su mi horor film..
    Sve to nije bitno, samo ti sto pre ozdravi, cujes!!

    ReplyDelete
  5. stavi malo rakije u čaj i odmah će ti biti bolje!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bih ispovracala dusu da okusim rakiju X_x

      Delete
  6. Cista domaca rakija! Ima da te totalno procisti. Garantujem ti da ove zimu nema gripe za tebe. :D

    ReplyDelete
  7. Nadam se da će ti što prije biti bolje žemska, i mali savjet, stavi glavicu crvenog luka u prostoriju u kojoj boraviš, prije će ti proći jer će sve iz prostorije što ti iskašlješ, kihneš, zasliniš i slićno zakeljiti se za luk i neće letavati okolo, vjeruj mi, provjerena metoda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to su babske price s lukom, citala sam nekad davno o tome da je to neka metoda od prije petsto godina kad jos nisu ni znali za bakterije. Drzim se ja rakije i strepsila :D

      Delete
  8. Držim fige da ozdraviš što prije, znam kako ti je. I sama sam imala problema sa sinusima a izliječio me - hren i domaći recept, koma.. od onda ne jedem hren hehe. Samo lijepo odmaraj, kuhaj čaj i polako će proći :)

    ReplyDelete
  9. joj, aj da brzo ozdravis <3
    al sam se smejala za mir jam, jer moj tata stalno prica kako je od prve plate kupio komplet njenih knjiga (covek bio vojno lice lol). posle ih je poklonio mladjoj sestri, a sad mu zao sto ih nema. pre nekih pet godina ih je uzimao iz biblioteke da ih opet cita. moj tajo, romanticna dusa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto mozes mu u staretinarcnici za sitne pare kupiti komplet opet :)

      Delete
  10. Mrzim bolesne dane i mrzila sam obiteljska nadanja " je l ima šta".Nadam se da je sad već bolje.Barem malo...mrvu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma meni ne smeta kad moj tajo pita, vise kad me davi neko kog jedva znam i ne tice ih se :) A ova bolestina prelazi iz faze kašljucanja i bolnih sinusa u kašljanje ko stari djed i puhanje nosa svake 3 minute X_x

      Delete
  11. Joj ma sad je vrijeme za bit bubani, taman je fino zahladilo da umatanje i čajeki mogu biti gušt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nuuu bit buban, jedva dočekala da je mal hladnije da se mogu ići skitati a ono šipak, ležat doma xD

      Delete
  12. Držim fige da brzo ozdraviš :)) ja sam već neka dva tjedna konstantno balava i odvratna, ali hvala bogu dalje od toga ne ide. mrzim ležati bespomoćno u krevetu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj i ja, a opet nisam za nikud, vučem se okolo ko stara krpa..

      Delete