30 September, 2012

Cinnamon, Homemade Jam & Walnut Cookies

Jučer navečer mi došlo da bih mogla jesti keksiće s cimetom. Do sada nisam nikada pravila kekse s cimetom niti sam imala neki recept za njih ali sam u glavi imala okus koji baš eto želim :) Kako imam hrpu kuharica s kolačima iskopala ja neki božićni recept za keksiće s limunom. Dodala ja par sastojaka za koje mi se činilo da je bolje da idu unutra, maknula što ne želim (koricu limuna, ew), dodala što sam imala u kuhinji za ukras i voila, keksići s cimetom, domaćim pekmezom i orasima :)



Okus je bio - to je to! Znate ono kada vam se baš nešto jede i imate taj okus u glavi kako želite da bude i onda dobijete totalno taj okus? Uglavnom, bijah prehepi :) Keksići su meki i morate paziti kad ih vadite iz tepsije u zdjelu da se ne polome ali kad se ohlade postanu malo čvršći i božanstveno prhki :)

Pa evo vam recept ako kome dođe merak na kekse s cimetom by Misty xD

250 dkg brašna
75 dkg šećera u prahu
175 dkg maslaca
1 vanilin šećer
1 jaje
1 žlica mlijeka
1 žličica vanilija ekstrakta
1 žličica praška za pecivo
prstohvat soli
cimet

orasi, pekmez - za ukras

Od svih sastojaka umjesiti glatko tijesto. Znači prvo sve suhe sastojke izmješati pa dodati sve mokre.

Meni je tijesto bilo vrlo meko pa sam odokativno dodala još malo brašna (jednu žlicu možda) i isto toliko šećera u prahu. Cimet sam isto dodala odokativno, dobro sam ga natresla jer sam htjela da se osjeti pa nemam pojma koliko je bilo, vjerojatno jedna dobro napunjena žličica.

Tu negdje upalite pečnicu na 180° :)

Vadila sam tijesto žlicom i prvila kuglice u ruci te ih slagala na papir za pečenje (na tepsiju ofkors ilitiga pleh za pečenje ;) i prstima utisnula da se raširi i dobije oblik keksa. Tijesto je vrlo mekano pa je ovo bilo najjednostavije.

Na kraju sam ukrasila keksiće sa orasima koje sam namlatila u vrečici dok nisam dobila komadiće zadovoljavajuće veličine (+ ne moram prati ništa nakon ovoga - dok da sam ih mljela bi još ribala mlin za mljet orase) i domaćim pekmezom koji je radila moja mama (od plavih šljiva, ako nekog zanima :)

Peku se 15 minuta na 180°.

Kada ih se vadi dosta su meki, kao što već rekoh, ali se malo stvrdnu kada se ohlade. I onda vam jedino preostaje čekati 5 minuta da se malo ohlade da smažete jedan :)



Baš sam zadovoljna i mislim da ću ovo praviti i za goste. Da više potrošim te orase i pekmez, stara mi poslala četiri staklenke pekmeza a mi smo na tek na polovici prve :D Malo mi je recept zbrda-zdola ali tako nekako sam ga i radila jučer :)

Nakon uspješnog eksperimentiranja u kuhinji otišla sam gnjaviti Puci :)



ps. Noćas sam sanjala da sam ušla u radnu sobu i netko je upravo skidao viklere s malog majmuna koji se pri tome ljutio jer su mu se kovrče opustile. Sad kad razmišljam, to me podjeća na moju frizuru u svatovima kod šogija hmmm :D Moj mozak je nekad stvarno wtf xD

16 comments:

  1. Tvoji postovi su nekad stvarno vtf. :p

    ReplyDelete
  2. san je odličan! :) nego, kako je bilo na svadbi? ili sam propustila post s detaljima?

    kolači izgledaju mrak, nego..jel ono tanjur ocrtan tvojom ručicom, a?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Propustila si ga :)

      http://velikaljubavnamalokvadrata.blogspot.com/2012/09/che-che-post.html

      Tanjur je iz seta kojeg sam kupila nekad prije sto godina u Konzumu - bila je to ljubav na prvi pogled, 6 tanjurića i 6 šalica :)

      Delete
  3. Kod tebe već miris Božića :) hehe... vjerujem da su bili jako fini, iako ja ne mogu cimet, nikako mi se ne sviđa :D pozdrav Puci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auf a ja ne mogu zamisliti jesen i zimu bez cimeta i klinčića :)

      Delete
  4. Ovo ću da probam, izgleda kao nešto što bi moji smazali za dan.
    Majmun s viklerima, oh my, hahahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bome se može smazati u jedan dan, eno ima još dva valjda :D

      A majmun, stvarno nemam pojma od kud mi xD

      Delete
  5. Keksići izgledaju slasno! Super jednostavan recept za isprobati! Thanks!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbolji su ti recepti koje možeš u sat vremena napraviti :)

      Delete
  6. hahahahahahahahaha, pazi koji puci ima izraz lica, hahahahahahah

    ReplyDelete
  7. Hvala na receptu! Odoh napraviti havariju u kuhinji. Valjda ovaj put nis ne spalim. XD

    ReplyDelete