01 April, 2013

Bezveznost I Bezvoljnost

Naslov opisuje moje trenutno duševno stanje. Ovaj snijeg, kiša, sivilo.. Ubili su mi volju za životom. Za Uskrs nisam izvadila ni jedan ukras, nisam bojala jaja, nije mi se ništa dalo i hvala bogu da nemam klince za koje čovjek to mora pripremati jer bi im ove godine morali lagati da je Uskrs u srpnju.. Evo čak ni knjige nisam pročitala a sutra bi ih trebala vratiti. Prvi put u životu ću morati ići produžiti knjige! Ka-ta-stro-fa.

I onda još najave da će cijeli travanj biti ovakav. Horor.

U međuvremenu, dok čekamo sunce, da postam par fotkica..

 photo Photo2664_zpsd9b6c548.jpg
Čizmice a ja bi u balerinke :(

 photo Photo2686_zps0dfdc584.jpg
Sunce a uši otpadaju od hladnoće. Bljak.

 photo Photo2668_zpsfa86660e.jpg
Posao k'o posao

 photo Photo2672_zpsc905a2d3.jpg
Eto što dobijem stružući led s auta ujutro

 photo Photo2684_zpsdcf16209.jpg
Kad je teško, sjetim se zašto to sve radim :)

 photo Photo2674_zps57568af2.jpg
Burn izgleda kao kiklop klaun :D Pa kad ga pijem kao da se ljubakamo haha :)

 photo Photo2630_zps412f3f0a.jpg
Jedan dan je čak bilo malo toplije pa sam se prošetala do busa nakon posla..

 photo Photo2634_zps700ad49a.jpg
..i ubrala tratinčicu za D-a. Na žalost, načekati ćemo se do novih tratinčica..

 photo cipu_1_zps5117e0cb.jpg
Doma je najbolje :)

 photo DSC00421_zps344e9272.jpg
Uskršnji cupcake-si na koje je D nacrtao proste stvari :D

 photo DSC00404_zps9f94250c.jpg
Puca beštija ♥

 photo DSC00425_zps67ce5656.jpg
Voli rusku literaturu :)

 photo DSC00432_zpsa2bd4a9c.jpg
I ukrasne vrečice :)

Za Uskrs smo bili kod D-ovih na ručku pa su bili i moji šogiji i naša mala Saralina. Mrva mala kako raste, sad je već ko mala buhtlica, samo spava i prducka :) Baš je uživancija nosati okolo malu bebaru, pa se divimo kako ima mali nosić, kako ima plave okice, kako ima male prste :) Ali eto, mogu pobiti teoriju moje D2, još uvijek me ne hvataju majčinski feelinzi makar volim tu malu buhtlicu od nećakinje :) Za sada ostajem mačka-mama :D

I eto, vrijeme leti makar stalno izgleda isto, sivilo, dosada.. Valjda će sunce napokon proviriti svoj stidljivi nos pa da me uhvati vrbopuc i da mi se rade stvari. No do tad, odoh se zavaliti na kauč, čitati knjigu i krajičkom oka čekirati hororac koji mi se vrti na youtubu.

Aufidazin :)

7 comments:

  1. Zar ciiiiiiiiiiiiiijeli mjesec? Poješću se! :/

    ReplyDelete
  2. Kod nas su se danas izredala sva cetiri godisnja doba...da...u jednom danu. Cu da zavrsim na Jagomiru!

    BTW, kradem sliku Puci u vrecici. :3

    ReplyDelete
  3. Aaaaaaaaaa kapkejksi i fotka sa prstenjem ipak pobedjuju! <3 Jebes sivilo! :P

    ReplyDelete
  4. mačak u vreći :D
    znam kako ti je, i ja sam si sva bljak.

    ReplyDelete
  5. klaun kiklop. hvala na novoj noćnoj mori.

    ReplyDelete
  6. Maca voli rusku literaturu <3

    Zacitala sam se na tvom blogu.
    Lijepo mi je klikati unazad.

    ReplyDelete