14 March, 2012

Glitter Madness

orkut Graphics

Jučer sam slučajno naletjela na neki blog sa glitter gifom na sebi i pukla me nostalgija. Nekada davno dvano (iza sedam gora) prije nego se pojavio fejs, ljudi su se družili na myspace-u. Bilo je to kada sam imala cca 15-16 godina. Myspace je bio polu-anoniman - nešto kao i blog. Mogao si staviti i pravo ime i hrpu svojih fotki, mogao si staviti nick i hrpu fotki koje si našao na netu a koje nemaju veze s ničim osim što su ti drage.

Ljudi nikada nisu kukali da im je privatnost ugrožena na Myspace-u - pa stavljao si sam što si htio, nitko te nije silio i većina je očigledno to shvaćala. Dok 90% juzera na fejsu kuka kako im je "privatnost" ugrožena (posebno oni koji toliko brinu o privatnosti da su nakeljili 500 slika sebe u galerije).

Na nagovor E. otvorila sam fejs iako sam mislila da ga nikada neću koristiti. I nisam, barem ne neko vrijeme. Fejs je postao in nekih godinu i pol kasnije tek. Onda te doda jedan, pa drugi, pa ovo ono i polako je Myspace ostao bendovima a ljudi su prešli na fejs. Više ni nemam svoj Myspace account, zatvorila sam ga negdje u međuvremenu ali ovaj glitter gif me podsjetio na te dane.

Jer jedno od obilježja Myspace-a su bili upravo to - gifovi.

Orkut Scrapbook Graphics

Nije bilo profila koji na sebi nije imao bar jedan glitter gif. Neki su, naravno, pretjerivali i pola publike im je vjerojatno imalo epileptički napad nakon posjeta. Ja, pošto obožavam da je sve "in kom-ple", sam imala sve u tonu - crno/crveno :) (ofkors)

Također su bile in ikonice. Kako sam tada bila mlada, buntovna, solo i depresivna uglavnom su bile ovakve...

Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons
Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons
Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons Orkut Icons

Ah, memories :) Sjećam se kako sam skupljala te ikonice, imala sam ih hrpetinu u nekom folderu ( nešto slično kao što sada skupljam slikice po netu koje su mi kjut za buduće blog postove.. I nikako da ih iskoristim, heh )

Divideri su isto bili važan dio svakog profila, odvajali su jedan dio teksta od drugog i pri tome davali kul izgled profilu.

orkut Graphics

Gifovi su bili i "Welcome to my page", "Thank you for being my friend", "Please add me" i tak dalje.. Sve je bilo puno gifova ♥_♥

orkut Comments
orkut Comments
orkut Comments
orkut Comments

Najveće razočaranje na fejsu je bilo baš to - što nema glitter gifova. Izgledao je prazan i dosadan. Onda je stigla jedna igrica ( prva na koju sam se ja zakačila je bila Pet Society ) a potom i ostale i ljudima je to bilo fora pa su igrice osvojile srca.. A glitteri su ostali sjajiti na napuštenim profilima.

Pa tako u sjećanje na moj pokojni Myspace profil, danas se moj post sjaji a kako sam inače "OMG it's shiny!" tip, možda se ovi gliterčići uspiju progurati i u druge postove. Jedan je već smjestio svoju guzičicu u side bar na dnu ->

orkut Graphics

19 comments:

  1. ovo dolje pesonja drži zamorca? <3 <3 <3
    nego, i meni je myspace bio daleko draži. "upoznala" neke nice ljude tamo, ali nitko od poznatih nije bio tamo, a svi redom su me maltretirali da otvorim profil na facebooku. tamo sam se navukla na igrice, masu njih, odjebala ih sve prošle godine kad sam shvatila da na nekoj cugi nervozno pogledavam sat i mislim kako će mi uvenuti paprike, kako moram pomusti krave, počistiti kuću, staviti novu robu u dućan... blokirala sve aplikacije osim eyesores (obožavam ih) a u nedjelju mi pukao film kad sam vidjela nešto što nisam željela vidjeti (jesam li jedina kojoj bude neugodno pd tuđih statusa?) i odustala od fejsa možda i zauvijek. fuck it!
    sad imam twitter.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E tak sam i ja zblokirala sve igre osim tog Pet Society-a i to samo zato jer me za PS nitko ne gnjavi. Igrala sam Farmville i neki Gardens of Time zbog kolegice koja je sjedila do mene i onda i kad ja nisam gledala FB bi ona onak "e de mi posalji drvo", "de mi posalji lopatu" i onda mi pol dana ode na to. I onda rekoh dosta mi je svega i sve pogasila.

      Fejs mi je dobar za kontakt sa ljudima koji su daleko pa ih je tako najlakse kontaktirati. Ali da glupih ljudi ima i jos gore onih koji svoju intimu istresaju po fejsu - ima, al njih ignoriram ili najbolje - napravim cistku profila i mir :)

      Delete
    2. imam 400+ prijatelja na fejsu i svatko nekad ima neki proser tipa: "kaj mi je ova ogavna izraslina na palcu?" (pa ja bljujem na sliku koja mi se sama učita čim otvorim fejs) ili neke slatkorječive statuse "ja volim svoju bebicu maju" (od kakvih mi se najozbiljnije sere), a da očistim profil javilo bi ih se 50 s upitima zašto sam njih maknula, a ostavila si neke nepoznate amere...
      meni je od tuđih sramotnih statusa gore što ne mogu sebe kontrolirati pa idem gledati mazohistički što radi Onaj Čije Se Ime Ne Spominje Da Ne Dobijem Histerični Napadaj. najradije bih mu poslala: "debilčino, zaključaj profil da te ne mogu uhodit."
      pet society mi baš fali... prvi put kad si ga spomenula sam to izgnorirala, ali sad me već svrbe prsti da odem i pogledam svoju zvijer.

      Delete
    3. Ma PS te ne treba mamiti, 90% stvari je postalo za prave novce a ne znam kako je itko lud kupovati te stvarcice. Radije cu potrositi na 1$ stvari s eBay-a.

      Fejs sam srezala na 200-tinjak lega a i od toga bih mogla pobrisati pol. A ove odvratnoće što pišu - bljaaak X_x Još gori su mi ti "wojim owo ono" statusi a u vezi su 2 dana -.-'

      Uf nemoj gledat Onog Čije Se Ime Ne Spominje - ja sam to radila sa jednim od bivših pa me skoro herc trefio kad je našao novu curu (makar sam ja njega nogirala i već imala novog barišu al ono - glupi ženski mozak). Bolje se ne zlostavljati na taj način.

      Delete
  2. nisam nikada imala myspace, a fejs sam imala jedno vrijeme pa sam ga zatvorila. onda su me ovo ljeto frendovi nagovorili da ga ponovo otvorim tako da sam se vratila. prvo nisam stavljala ništa, blokirala sve aplikacije, imala drugo ime, u potpunosti zaključala profil. onda sam se malo opustila, vratila svoje ime, otvorila projekt 366 i u biti mi samo za to fejs i služi.
    imam i twitter, ali ga nisam posjetila mjesecima. dosadno mi je, tamo mi nikoga nema :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma dosta mi je nekad i statusa na fejsu a Twitter su samo statusi takorec :) Imam profil al ne idem na njega nikad.

      A par puta sam gasila Fejs pa bih onda bih dobila 50 mailova sto se ljutim i zasto sam zblokirala ljude (jer svi misle da su zblokirani kad zgasim fejs) pa mi sad lakse ostaviti ga upaljenog i jednostavno ne ici na njega.

      Delete
  3. ja fejs koristim samo za porukice sa prijateljima a prije sam bila fan igrice,ne nisam bila fan bilasam ovisnik

    ReplyDelete
    Replies
    1. E pa tak sam i ja a sad sam se rjesila tih napasti xD

      Delete
  4. Nikad ih nisam koristila, iako sam imala Myspace. Sličice sam uvijek čuvala za blog, a gliter nisam ni tamo stavljala, bio mi je treši :D. Gledam ove sada, čini mi se da ljepše izgledaju nego prije, pogotovo onaj u sidebar što si stavila. Ili mi je ukus postao treši :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Postaješ treši totalno xD Join the glitter freak club :D Biči i ja smo članovi za sad xD

      Delete
  5. kad sam ja imala 15-16 JOŠ SMO SI PISALI PISMA! pisam vulgaris! na običnom papiru!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha e pisala sam i ja, s mojom D sam se i tad dopisivala al je to ono bilo napišeš i daš u ruku kad se vidimo :D

      Al sam ja uvijek po kompovima visila, kad sam prvi put otkrila chat bila sam presretna :)

      Delete
  6. Jao Happy Bunny! Kako sam ja njega obožavala :D
    Imala sam pen palicu negdje u Americi, pa mi je slala pizdarije na njega :))

    MySpace sam imala, al šajni gifove nikad, uvijek sam bila minimalist - sve je bilo bijelo :)

    Fejs imam i najradije bih ostavila par ljudi s kojima u biti i komuniciram fejsom (jer mi primarno služi za to), al si uvijek misli šta ak mi netko zatreba... :/
    Bojim se samo da ko Biči ne naletim na nešto na što ne želim :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma najgore na fejsu je kad netko neš škrabelja kad dobije PMS (bilo muško, bilo žensko) pa onda od osoba za koje misliš da su pametne bude onak mišljenje - wtf O_o

      Delete
  7. Nisam imala My space, Fejs sam uspješno obrisala prije skoro mjesec dana, sweet freedom. Ja mislim da ti glitter gifovi nikad neće nestati, i moja mlađa rodica ih fura, to će se samo prenositi s generacije na generaciju :)

    ReplyDelete
  8. Glitter! <3 Sta god svetli-me gusta.
    Steta sto su se svi preselili na fejs, My space je bio zanimljiviji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha me gusta (O )v( O)

      Eh doba Myspace-a, sad mi baš fali. Najbolje što me nitko nije mogao pronaći kog nisam htjela na listi jer sam koristla nick :)

      Delete
  9. Joooj Bože, kad se sjetim! To ej sve što ću reći hahaha :D

    ReplyDelete