06 March, 2012

We're Just Two Lost Souls Swimming in a Fish Bowl

Danas vodstvo prepuštam slikama. Već sam pisala kako sam opsjednuta nadrealizmom. Pa uživajte.

Arnau Alemany








Esao Andrews







Kiersten Essenpreis





Mark Ryden





Rafał Olbiński







Samy Charnine



..year after year..




So, so you think you can tell
Heaven from Hell,
Blue skies from pain.
Can you tell a green field
From a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
              .......

15 comments:

  1. Ne mogu se odlučiti koji mi se autor najviše sviđa. Baš sam oduševljena!

    ReplyDelete
  2. Na neku čudnu foru meni se sviđa točno po jedna slika od svakog. Nego, iz nekog me razloga koji trenutno ne mogu imenovati, ovo podsjetilo na Williama Blakea... Možda mi sine zašto.

    Btw, ovo nikako ne spada pod ovaj post, ali moram nekome reći: jučer igram Simse, i igram s Travellerima (ne volim njih inače, ružni su) koji na sasvim regularan i prirodan način dobiju crnu bebu. Ali ful crnu. Baš ono, crnu. Jako lijepu, doduše.
    Ali svejedno sam ostala o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha mama Traveller je bome putovala okolo - s postarom :D hehehe

      E al imas onu neku foru, kliknes CTRL + SHIFT + C i upises testingcheatsenabled true i onda kad drzis mislim ctrl i kliknes desno na lika dobijes izmedju svih opcija i jednu edit sim mislim, pa ak su full gadni ih mos prepraviti u editoru makar su vec gotovi :) I to ono full prepraviti, boju koze i sve, kao onaj editor kada na pocetku pravis sima.

      Jedino je meni zezalo kad sam htjela napraviti da je zenska full debela, malo seta okolo i smrsavi.. Da je barem meni tako xD

      Delete
  3. oduvijek sam obožavala nadrealizam, te mi slike zrače takvom energijom i značenjima da bi se mogla satima izgubiti u njima i uživati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako znas jos kojeg dobrog autora samo javi :)

      Delete
  4. Odlične su! Iako mi neke jesu malo jezive :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, ja takve skupljam - ipak su meni hororci srcu dragi :)

      Delete
  5. mene bacaju u sumorno rasploženje. ne mogu zanijekati stanovitu ljepotu koja izvire iz čistih linija i jasnoće prizora, no zapravo se ježim od njih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pa no problem, ne moze nam se svima sve isto svidjati :) Ja volim hororce pa meni ovakve tmurne stvari pasu :)

      Delete
  6. Volim ja nadrealizam, iako sam upoznata samo sa Dalijem i Magriteom :). I sam taj koncept nadrealizma, nad-realizam, :) je baš po mom ukusu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obojicu navedenih obozavam ali nisam htjela navoditi ove za koje pretpostavljam da svi znaju, nego malo reklame i ovim "novijima" :)

      Delete
  7. Ja sam jedna od onih kojima nadrealizam ipak nikad nije sjeo :) Ima mi nešto jako jezivo u čitavom stilu, baš me uznemiruje.

    Ni hororce nikad nisam voljela :D

    ReplyDelete