26 April, 2012

Green, Green Color of Everything

Danas je post za sve one koji vole viriti u tuđe torbice i ormare :)

Jutros sam išla na biro, čekala sat vremena svoju savjetnicu da bi joj se, kad sam napokon došla na red, pokvario printer i fino mi kaže "Pa dobro, možeš ovo i na internetu pogledati, neću te zadržavati". -.-' Tako me je mogla i ova dolje upisati bez glupog čekanja. No dobro. Pošto trenutno kad idem van furam samo malu torbicu ovo je idealna prilika da vidite što furam u torbi kada nosim veću torbu. Kada sam išla raditi broj stvari je bio 3x veći ali sada mi to nije potrebno. Pa da vidimo :)



Moja nova zelena torba mi je trenutno fav ♥ :)





Ostale torbe xD Enivejz..



Super je što ima tri velika pretinca, čak je i ovaj u sredini dubine koliko i sama torbica tako da uz njega ni ne trebam zasebnu kozmetičku torbicu (koju sam inače furala u običnim torbama koje imaju samo mali džepić sa strane). Još ima i taj mali džepić sa zipom i bez, za mobitel. Taman za sav moj drlog :)



Pretinac br. 1

1. Uvijek sa sobom furam vodu :) Uglavnom običnu Janu ili Janu s limunom.
2. Slušalice za moj Corby. Sad skužih da nema Corbyja ni na jednoj slici jer sam ga izvadila ranije kad me D zvao. Uglf zamislite si i Corby na ovim slikama :D
3. Tramvajske karte. Ja plaćam kartu i zaboli me, da svi plaćaju ne bi ju digli na 12 sa 8kn >_> Tko se vozio bilo kojim busem oko Os skužit će zašto sam paranoična što se kontrole tiče xD
4. Nisam fan slatkog al danas su samnom išla ova dva keksića zbog ove moje vrtoglavice. Smlatila sam ih nakon slikanja :)
5. Ključevi sa privjeskom od mog D, od moje D1, od mog lege E koji mi je poslao medu iz Londona i otvarač za boce od I :)
6. Kišobran u H&M vrečici. Uvijek nosam vrečicu sa sobom jer sam par puta strpala mokri kišobran u torbu i sušila istu dva dana kasnije :D



Pretinac br. 2

1. Tester parfema kojeg sam dobila od svekrve
2. Ruž koji koristim jednom u sto godina i ne znam zašto je u torbi xD
3. Tri labela pod brojem tri :)
4. Operil za moj jadni zaštopani nos koji je furtom zaštopan X_x
5. Glitter kemijska, kemijska i rapidograf :)
6. Maramica -.-' U kompletu s mojim jadnim nosem -.-'
7. Novi Catrice lak - "Genius In The Bottle" - obožavam imena Catrice lakova ♥♥
8. Bagholder - čudo koje sam tek nedavno otkrila :) Dolje je slikica kako radi (za one koji ne znaju)
9. Ogledalce
10. Manhattan Compact Powder - Vanilla
11. Orbit ovaj, Orbit onaj :)
12. U biti jedine dvije stvari koje redovito koristim - maskara i tuš :) Puder stavim tu i tamo ali mi se danas previše vrtilo da bi se mazala @_@



Pretinac br. 3

1. Moj predivni zeleni novčanik ♥♥♥ Btw sve boje na slikama su mi malo off, inače je sve zelenije uživo :)
2. Coinpurse koju sam kupila u Accessories-u prije par godina. Trenutno negdje putuje jedan mali zeleni s eBay-a da mi ide uz trenutačni novčanik i torbu :)
3. Radna knjižica :D
4. Neofen 200 bez kojeg ne mogu :)
5. Gumica za kosu. Inače bi tu bilo i španglica i svega ali kao što rekoh, kako ne idem na posao ni ne nosim hrpu toga sa sobom :)
6. Vrečica jagodica koja se rastvori u vrečicu za shopping - save the mother Earth :)



Bagholder iliti malo kjut čudo koje služi da kada sjedite u kafu i sve stolice su zauzete a naslon je prečudan imate gdje objesiti torbu :)





Laaak - odmah sam ga namazala :) Na slikama se baš i ne vidi zelenkasti odsjaj ali se vidi moj totalno seksi madež na malom prstu xD Pa kad pijem čaj i onak elegantno dignem mali prst u zrak svi muškarci padaju u nesvijest :D

Svratila sam u Importane nakon biroa i ta daaaaa, nove zelene dugoočekivane balerinke!



Mašnica ♥v♥ Ne obazirite se na weird točkaste najlonke xD

A evo i sitnica koje su stigle s eBay-a u zadnje vrijeme



Sovica lančić, sovica prsten (koji je stigao u pogrešnoj boji pa sam kupila i srebrni koji još putuje), maca prsten i 3 mede/vjeverice (imam ih 4 jer sam kupila 2, za sebe i D1 [pa su jako kasnili pa sam kupila još 2 i sad imam 4 dok ne pošaljem D1 njen] a druga dva ću čuvati za buduće najbolje legice hehe) moj ste vidjeli na slici s noktima).

Znat već da imam najbolju svekrvu na planetu i da me totalno razmazila. E pa kad je čula da u zadnje vrijeme sve kupujem zeleno ..



Haljinica i šal iz H&M-a :) Haljinica izgleda kao duga majica i bit će mi super za more :)



Sivi, crni & zeleni šal s eBay-a ( roza & bijeli sam poklonila mojoj šogi).



Kožni kaput koji mi je također poklonila moja svekrva - sad izgledam totalno opako u njemu :) Vraća me u dane moje metal mladosti xD



Malo fotkanja :) U zelenom puloveru ofkors :) Tog u zadnje vrijeme sam nosim i perem, raspast će se do ljeta kak sam krenula :)



Blesiranje :D

Eh, evo kraj posta napokon, danas se ne obazirite na gramatičke pogreške, opet mi se vrti pa idem negdje leć i nadat se da neću otegnuti papke..

30 comments:

  1. neofen :D

    baš ti je lijepa ova zelena torba, ne pamtim kad sam zadnji put vidjela zelenu torbu koja mi se tako svidjela :) i totalno me osvojila jagodica shopping bag, gdje si je nabavila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam svoju, ofkors, na eBay-u iskopala za 5kn, ali evo Anleah kaže da ima i po trgovinama pa probaj pogledati ako ti se ne da čekati. Na netu sam vidjela i ljutu papričicu vrečicu :)

      Delete
  2. Tako volim postove s torbama. Osjećam se kao da sam te bolje upoznala :).
    Ove jagodica shoping bags ima u veleprodajama, ja sam mami kupila ruža shopping bag.
    Bagholder-ge ni jal no! Sviđa mi se sve zeleno, moja sućut za biro tako je i kod nas, preslake su ti stvari, a tebi ako nastave glavobolje i vrtoglavice molim te idi doktoru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glavobolje nemam samo mi se lagano vrti, al evo kak mi je D došao doma popustila mi je. Možda me i neka anksioznost pere :\ Tko će znat.

      Delete
  3. Ajme, i do ovog je došlo, hahaha!

    ReplyDelete
  4. Zeleno, volim te zeleno!!Jedan frendli savet - zameni Operil Adrijanolom :) Torba mi je skrooooz dobra, a lak lici na one majske bube :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. E totalno je lak na majske bube, baš sam gledala na što me podsjeća a ono

      http://4.bp.blogspot.com/_xEehooYC6Rk/TMXwm_TxZcI/AAAAAAAAC1A/SiSV4M8FMpg/s1600/510_large_image.jpg

      :)

      Delete
  5. Baletankice su super :) I mnogo kozmetike imaš u torbi, baš sam se nasmijala na ona 3 Labella :) hehe ... i lijepe torbe imaš!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U jednom tenu sam ih imala nekih 10ak, užas xD A najgore što su tri bila ista, zelena hehe :D Ma ja mislim da je ovo od kozmetike malo, neke cure nose sve od podloge do rumenila sa sobom a ja baš ono naj najnužnije :)

      Delete
    2. da, i mene iznenađuje da toliko šminke nosaš sa sobom. pa nije valjda da i tuš negdje vani nanosiš? :)))

      Delete
    3. Ma kakvi. Imam ti ja kozmetički kufer, ali mi stoji na polici koja je taman za njega visinom. Pa kad god neš trebam moram ga vuć van a ne da mi se jer uglavnom mi treba sam maskara, tuš i olovka za obrve. Tak da ja ovo troje uglavnom držim kraj ogledala u predsoblju i onda kad idem nekud sam strpam u torbu jer mi se ne da spremati nazad u kufer. A ne smijem ostaviti vani jer onda D kuka kako ostavljam stvari po cijelom stanu xD (nije skužio da mi je krema skrivena ispod police na kojoj stoji telefon haha :) Vani jedino što stavljam je labelo.

      Delete
  6. Zelena :)
    Lijepo ti stoji!
    Moj savjet je da zamijeniš crni tuš nekim sivim ili smeđim jer na tvoje svijetle obrve prestrogo djeluje crni.
    I ja stalno furam neki ceker u torbi, morat ću kupiti neki tako sladak kao tvoja jagodica :)
    Daj linkove, i za vjeverice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inače ja zamračim obrve ali mi se jučer nije dalo xD

      Jagodica

      http://www.ebay.com/itm/170613462166?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

      A medeki/vjeverice su istekli al evo ti link od sellera pa možda iskopaš negdje (ja ne smijem gledat jer ću opet naručiti hrpu stvari haha)

      http://www.ebay.com/sch/cifbuy/m.html?_ipg=200&_from=&_nkw=&_armrs=1&_sop=15

      Delete
  7. Bagholder...to mi treba! :D
    Extra post! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam uzela jefitniji ali mi je prekrasan ali ima baš divljih ali su im i cijene onda mašala xD

      Delete
  8. Meni se to čini ili ti voliš zelenu boju? :)

    Torba, novčanik i balerinke su predivne... I ne brini ne nosiš puno kozmetike, meni se ujutro ne da šminkati, pa se šminkam na poslu, a to znači da nosim kompletnu make up opremu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kakva zelena boja, puj to :D

      Kad sam ja išla raditi nosila sam 3x toliko ali ne zato što bih se šminkala na poslu već sam ja tip - bolje ponjeti pa da mi ne treba nego da ne ponesem pa mi treba :D

      Delete
  9. Kako se meni samo mantalo danas -.-

    Sve ti je zeleno lijepo. I oči zelene su ti lijepe :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi se prozira livada u glavi xD Di ovčice pasu travu haha :D

      Delete
  10. veže nas ljubav prema zelenom... :)

    ReplyDelete
  11. i mene veže ljubav prema zelenom, i meni se sviđa tuš:)mislim da imamo jednake točkaste najlonke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam od kud su moje, svekrva mi ih je kupila :) Ali su fora, dosadile mi obične crne :)

      Delete
  12. Opsežan post. :) Sviđaju mi se tvoje torbe i sviđa mi se lak.
    I blago tebi što imaš dobru svekrvu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja kažem, posebno kad sam se preselila dosta daleko od mojih (270km), lijepo je imati nekog na kog možeš uvijek računati.

      Delete
  13. Super! :) Mora da ti je teska torba! U mojoj torbi ma kolika bila je uvek neki slatkis i labelo i to mi je osnovno. :D
    Prstenje ti je jako jako, jako jako lepo! :) I torba, obozavam zelenu! Ah te tvoje oke! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa u biti i nije, ovo su sve sitnice. Najteži kišobran, novčanik i boca vode kad je bila puna :)

      Meni je ova sva godina neka zelena hehe :D

      Delete
  14. Jao što tražim na eBayu ako hoću ove mede i zeke? <3

    ReplyDelete
  15. da nisi možda trudna kad ti se stalno vrti???!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nisam, počelo mi se vrtiti taman nakon onih ženskih dana. Vjerojatno je željezo samo je problem što ja još nemam svog doktora/icu tu u Zg pa da odem vidit što me puca -.-'

      Delete