16 April, 2012

Halp

Već sam pisala o Day Zero Project-u iliti listi 101 u 1001. Danas trebam vašu pomoć, totalno sam zapela. Stigla sam do broja 75 i nemam pojma što više ubaciti :\ Zaboravila sam i da sam radila listu i danas se sjetih da ju imam, pa reko idem ju završiti a mozak ono, ni da bi.



Web stranica projekta >>Day Zero Project<< mi baš i ne pomaže jer Amerima su male stvari "Putovati u Pariz" i sl. dok je meni "velika" stvar staviti - kupiti 10 novih knjiga ( barem trenutno dok ne stabiliziram posao i primanja ).

Moja lista je trenutno podjeljena na : Big Things, Health, Self Improvement, Fun, Money i Random Crazy Stuff :D

Pa primjera radi, evo iz svake grupe po jedna stvar:

- završiti igru na kojoj trenutno radim
- odvježbati 30 days challenge do kraja :)
- učlaniti se u knjižnicu
- naučiti vezati kravatu na D-u xD
- kupiti pištolj za vruće ljepilo
- ispisati cijelu knjižicu s receptima i započeti novu

Uglavnom nakupilo se tu svega. Ali mi svejedno nedostaje dvadesetak do kraja a dok ne završim ne mogu početi križati stvari! Gah! Tako da, help, koje male stvari mogu uvrstiti? Eo sjetih se jedne, probati bubble tea! Jej :)



Ok neeext :D

Danas je opet siv i bezličan dan. Totalno nemam volje raditi kad je ovakvo vrijeme. A možda me to pucaju oni dani, samo što me nisu uhvatili.

Da vam ispričam kako me skoro herc opalio. Inače ja sebi one dane zabilježim na mobu-u u kalendaru. Kako to kod mene stiže uvijek između 25-28 dana sve mogu lijepo izračunati. I rekoh u petak idem ja vidjeti kad me trebaju uhvatiti da znam koje dane da planiram ići nekud a koje ne. Brojim ja tako.. 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32.. O_O



I onda skužim da prošli mj izgleda nisam upisala i ne brojim dane između ožujka i travnja već veljače i ožujka. Dobro da nisam odapela. Baš mi to fali sad :)

Možda da stavim na listu - zapisivati redovito datume u mob da ne bi bilo još koji put herc :)

Tako da pliz pliz helpnite mi sa bilo kakvim idejama od ne znam, čitanja ovog i onog, kuhanja, ma bilo što, pa da završim tu listu više jer ju pišem već pol godine izgleda. Tenkjuuu :) ♥♥♥

20 comments:

  1. Simpaticno,ali mislim da mozda ne bih htjela raditi ono sto drugi zele,recimo ja(napraviti maketu za svaku promjenu na projektu,voditi sina svaki dan u park,svaki dan nesto sasiti),pa je mozda bolje da se opustis i bacis se u mastu,ima puno zanimljivih stvari koje mozes napraviti :))

    http://embraceoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. got to go now, pa ne mogu pisati svoje ideje, ali javim ti navečer što sam smislila. nego, ova tvoja priča s hercom... ja imam još goru. mene zove gin., treba javiti kakav je papa test, a ona meni:"čestitam! trudni ste!" O_o noge su mi se odsjekle. i onda se sjetim da sam u fazi života gdje začeti mogu samo po duhu svetom pa sam joj rekla:"mislim da ste se zabunili." ispalo je da je istovremeno zvala mene i neku koja je pokušavala začeti. da imam slabije srce...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha a već si pomislila da ćeš moći osnovati svoj kult a ono šipak xD

      Delete
    2. svakako! oduvijek mi je bila želja da stotinama budala kažem da se kolektivno ubiju :)))

      Delete
  3. Ahm:
    1. Naučiti reći "Hoćeš se seksati/voditi ljubav?" na bar 10 svjetskih jezika :D :p
    2. Početi se ozbiljnije baviti svojim ilustracijama, super to radiš.
    3. Upoznati bar jednu od blogerica :)
    To je zasad to!
    I poptuno kontam to za herc, ja sam se glupača u februaru prepala kao nikad, zaboravila da ima manje dana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovo 1.-> sex je univerzalna riječ. a interes se može i pokazati. doduše, nije to za vas u ozbiljnim vezama :P

      Delete
    2. Nemaš ti pojma :p. Ovo baš treba nama u dugim ozbiljnim vezama :D

      Delete
    3. Mislim da sam ono prvo pokrila - mig okom je univerzalan hahaha xD

      2. bravo, stavit cu nes tipa da napravim majicu ili neki vrag s ilustracijom :)

      3. to čekam tebe da dođeš u Zg xD

      MPL to ono - tko da da, tko ne da - lopata :D

      Delete
  4. Ja sam pre oko mesec dana sadila neke biljke i bila sam presrecna kad su sve nikle i tako ih pazim i bas mi je fino! :) Ne znam da li to volis, ali mogla bi probati, lepo je-mozes i saksiju da ukrasis... ;)
    A to sa hercom i kalendarom je preuzeo moj dragi jer ja uvek zaboravim jer me sve previse boli. :D Posto je programer-sve je u elektronskoj formi ahahahah zvuci malo manijacki ali jedino funkcionise! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. obožavam biljke, ali ni jednu nisam posadila iz nule da je narasla (iz sjemenke jel) baš bi mogla :) Jej :)

      Delete
  5. i ja sam htela da ti kazem za biljke. to bi definitvno bilo na mojoj listi, posto sam i kaktus uspela da ukokam:(
    ja bih stavila mozda jos i jahanje konja (a moze i jos neke zivotinje kamile, slona, noja...), mada si to mozda vec i odradila...
    :)
    ako se setim jos necega, izjavicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha već se vidim kako jašem noja xD Svi ćete čitati u novinama o meni :D Ma meni je to ono - vi kažete nešto tu u komentarima i meni onda sine nešto možda deseto al to je bit :) Samo da popunim listu :)

      Delete
  6. Kod mene bi to sve bilo vezano za knjige, muziku i sl. Pokupovati sva djela dragog pisca. Otici na dobar festival. Yeah...today I'm boring.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja isto pa cu samo da te prepisem :/

      Delete
    2. Knjige imam na jedno 5 mjesta u listi (što pročitati, što kupiti..) Smislit ću još nešto. možda napraviti još koju policu za knjige :D

      Delete
  7. e ovu listu imam i ja, samo je nemam tako fino podijeljenu nego je sva u kaosu i pišem je u jedan mali moleskin :) ja tu imam svega napisanog, od novog ipad-a preko putovanja u pariz, roadtripa po hrvatskoj, selidbe u vlastiti stan, kupnje bicikle, režiranja kazališne predstave...

    ako sam ičim pomogla, drago mi je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi ^_^ ma sve ideje su odlične, bitno je da se neš vrti - tipa netko kaže slaže model, ja se sjetim da želim složiti puzzlu :D Tako da svima hvala u biti :)

      Delete
  8. Da upoznaš mene :)
    Da mi kupiš knjigu i napišeš posvetu...ups, to su velike stvari :)

    Da napraviš svojim rukama neki odjevni predmet (ne znam jesi li već)
    Kupiš novi komad namještaja koji ti se svidio, samo zato, a ne zato što ti treba.
    Da kupiš teleskop i gledaš zvijezde

    ReplyDelete
  9. I tako sam ja počela da pravim svoju listu i zaglavila satima na ovom sajtu... O_O
    Recimo, ono što sam ja ubacila na spisak:
    - obnoviti kompletan donji veš
    - leteti avionom
    - mesec bez fast food-a (računajući i peciva)
    - otići na bilijar i paintball
    - jedno milion stavki vezanih za knjige i putovanja

    ReplyDelete