13 April, 2012

Pink Is Not New Green & Grey

Već sam pisala o stvarčicama s eBay-a koje koštaju par dolara. Ove godine očigledno je nešto zapelo pa su svima kasnile pošiljke iz veljače. Ovih dana moj siroti poštar mora svaki dan trčkarati gore uz stepenice do nas da bi mi donjeo moje zaostatke koji su odlučili stići svi u jedan dan.

Naravno, kada kupujete tako jeftino ne očekujete super kvalitetu ali moram priznati da su me neke stvarčice iznenadile. Psrtenje (koje je kasnilo 2 mj i za koje sam dobila povrat novca) je napokon stiglo i to nakon što sam ja naručila novo od drugog sellera. Sovica prsten je stigao zlatne boje ali nije problem, negdje srebrna sovica već putuje prema meni :) + metalni dijelovi na torbi su zlatni pa sad imam opet inkomple stvari :) Stigle su i sunčane naočale za moju mamu. Jučer dođe paket, otvaram ga - nešto roza boje. Mislim si jesam li išta roza naručila? Ne pada mi ništa na pamet. Tek otvorim - ono šalovi. Prodavač je rekao da se u paypal poruci navedu boje (koje sam navela) al očigledno me ignorirao i od 16 boja ja dobijem - roza i bijeli. I što ću onda, odem se mal glupirat s njima xD


Totalno fenci koka xD

Na sreću moja šogi je plava i voli roza boju pa će njoj to savršeno stajati. Super su mi, samo boja je totalni no-no za mene.

Do sad stvari koje su stigle onakve kakve sam naručila - prsteni s medom, torba, držač za torbu, naočale
Što su zeznuli - sovica prsten, šalove.

Još 14 stvari je na putu. Čist me strah :D

Ovo vrijeme me ubija btw, totalno je odvratno. Hladno, kiša.. Bljak. Gdje su oni krasni sunčani dani?



Malo sam kopala po fotkicama koje imam i moram priznati da zbilja imam hrpu fotki stopala xD Pola ih se ni ne sjećam da sam fotkala, tek kad vidim onda je - aaaa da :) Čudno je kako se nekad mogu sjetiti točno gdje sam bila kad je fotkica slikana samo po rubu pločnika a nekad nemam pojma ni kad ni gdje je fotkano bez obzira koliko detalja ima na slici.


Ne posjedujem ni jedan par skinny jeans traperica! :O Jednostavno mi se ne 
sviđaju i mislim da na 90% cura izgledaju grozno, posebno jer se rijetko tko
drži onog pravila da na skinny jeans idu duže tunike koje prekrivaju guzicu, 
pa i najmršavije cure izgledaju kao da imaju kantu za mast umjesto dupeta. 
Boot cut ftw :)


Jedna tužna - kraj pegle xD Ove papuče su inače za 
goste, nemam pojma zašto sam ih ja tu obula O_o


Cnjeeeg - ne! Bljak :D


Čizmica u vlaku :)


Kad će opet topli dani, eh :(


Prošle godine u Opatiji. Sunceee ♥♥♥


Osijek, kiša i moj najdraži žuti kišobran :)


U šetnji kroz Lukšiće :)


Mali Lošinj :) Priča uz stopala - meni je drugi prst na
stopalima duži neg prvi (palac, jel) pa kad sam bila
klinka braća su me zvala Alien i nisam voljela nositi
japanke ni ništa slično xD D i ja ga sad zovemo
Lollypop finger jer izgleda ko lollypop xD Skužila 
sam da moja nećakinja također ima takva stopala pa 
se uvijek zezamo kako je baš krasno što smo naslijedile
grbave noseve i alienske prste :D

I za kraj malo mjuze ♫♪♫♪♫

37 comments:

  1. OK, ne znam želiš li to čuti, ali ima neka bapska priča/vjerovanje o tom drugom dužem prstu. pa ako još nisu čula, a želiš znati, reci.

    komentari na ostalo:
    -gdje je fotka zlatne sovice?
    -cuddly nogice: awww...
    -aaaaahaaaa, lukšići!
    -cream <3 <3 <3
    -tvoj mi nos ne izgleda grbavo. don't hate the nose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daj bapske priče, obožavam ih xD Nisam čula ni jednu o prstu (osim da ih elijeni imaju grr >_> hehe)

      Budem poslikala ove stvari s eBay-a kad sve stignu, pa će to biti zaseban post.

      Delete
    2. I ja sam elijen, pa ako nece gazdarica, 'ocu ja..mislim pricu :))

      Delete
    3. same ste tražile. don't hate me for it. dakleM... taj prst je duži onim ženama koje će biti udovice.

      Delete
    4. Nije mi ovo dalo mira kad si rekla da ima neki mit pa sam guglala i kaze jedan mit da su ti "dugoprsti" kraljevske loze a drugi mit da ako ga zena ima ce zapovjedati u vezi :D Daklem ovo s udovicom se uklapa jer ce nam se nase bolje polovice baciti pod auto od tog naseg kraljevanja i pametovanja hahaha :D

      Delete
    5. Gotovo, idem da ga otfikarim. :D

      Delete
    6. Ma samo moramo pustiti nokat na palcu da naraste xD

      Delete
    7. I kod nas se priča koja žena ima taj prst duži da će biti glavna u braku. I u mene su! Lollypop FTW!

      Delete
  2. Hocu ja da cujem, imamo tetka i ja taj prst isto, uvek smo se zezali na njegov racun :D
    Mnogo ti je usper ova fora s fotkanjem nozica, bas fenomenalno bude kad se sve skupi na gomilu!
    I svidja mi se tvoj ukus za obucu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram uskoro kupiti nešto novo jer mi ponestaje obuće za fotkati hehe :D

      Delete
  3. i ja isto imam dulji srednji prst od prvog!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad Biči nema isprike, mora nam svima pojasniti što on znači :)

      Delete
  4. Žuti kišobran...



    You're the mother!!!!! :D

    ReplyDelete
  5. Kako su mi divne te sandalice uz cvijetnu suknju. Ali baš. I romantična slika stopala na balkonu :).

    Ja sam nedavno skontala da sam opsjednuta fotografijama zalazaka sunca i neba, kao ti sa stopalima. Mada mi nije tako velika kolekcija, pokazaću i to jednom :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Japančice su to :) Imala sam prije tih crnih crvene koje sam furala dok se nisu raspale i kak sam odlučila kupiti nove, naletim na ove - ljubav na prvi pogled a kroj, isti kao bivše crvene samo crne = ja presretna. Te su mi sad do penzije xD

      Hajde da vidimo fotkice zalazaka! I ja ih volim ali više gledati nego skupljati :)

      Delete
  6. Ooo, pa stvarno imaš puno fotki stopala. Zanimljve fotke. I meni je isto ovo vrijeme baš fuj, hoću sunce...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf nikako da dođe, samo kiša, kiša.. I to ona loša, kad nit pada, nit ne pada, samo je nekako muljavo vrijeme..

      Delete
  7. Joj ja sam više tip od instant gratification, ne mogu dočekat da mi stvarčice doebayiraju :) I još da mi neš krivo stigne :gaaah:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene valjda ljubav prema poštaru i pošiljkama prevlada to nestrpljenje - najbolje je kad i zaboraviš što si kupila i ono nešto stigne :)

      Ali zato ne uzimam ništa skupo preko neta, za skupe stvari sam ipak sigurnija ako kupim normalno u trgovini.

      Delete
  8. Me gusta! :3

    Kad nes narucim I hate the waiting game.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma waiting is the best part. If you know what I mean ;))) hehe :D

      Delete
  9. geez kolike naočale haha :D meni bi prekrile čitavu glavu :))

    jao i ovdje je vrijeme odurno, tako priželjkujem sunce i kavice na otvorenom,a ne ovaj užas od kojeg samo boli glava...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha prave buba-naočale :D Stara će bit ko u hladovini kad ih stavi xD

      Jedva čekam vrijeme japanki & večernjih kava na nekoj terasi :)

      Delete
  10. Ja ću stvarno morati e bay posjetiti. Koka, koka prava koka, kao ona iz Absolutely faboulous :P. Ja baš volim tvoje slike stopala, so sweet

    ReplyDelete
  11. Huhu cijela kolekcija stopala, proljeće, ljeto, jesen, zima, haha sve imaš!! neka, neka :)ali stopala na stranu, meni se sviđa dezen te suknje ili haljine što viri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je kratka suknja, skoro minic :) Kupljena je kad sam iz hodnika shopping centra skuzila dezen negdje na drugom kraju trgovine, ljubav na kilometarski pogled :)

      Delete
  12. Baš mi se sviđa veza tvoje kolekcije slika-stopala s određenim događajima.Kao neki vremeplov.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš, imam onak solo noge, noge sa dragim a onda će jednog dana bit onak naše noge i neke male stopice :D

      Delete
  13. hahahha, radi tog prsta ja nosim 39, inače bi sasvim ok prošao i 38 (da se pita palac)!
    I da, stvarno puno slika stopala! A za oko su mi zapele one slatke točkaste baletanke... Odakle su?

    ReplyDelete