15 April, 2012

Odvratan Post

Nisam gadljiva osoba. Odrasla sam uz braću, u susjedstvu je bila samo jedna djevojčica, srednju sam išla sa 85% muških u razredu. Navikla sam na svakojake gadosti, ljigave horor filmove i proste viceve. Rijetko što me može šokirati a još rjeđe mi nešto može okrenuti želudac.

Ipak, postoji par stvari koje ne mogu smisliti i za sve vas koji ste gadljivi, ne čitajte dalje (ha ha sad znam da hoćete ;))

Najviše na listi i prvo čega bih se sjetila da me pitate su - dlake u vodi/hrani. I to ne samo u vodi kao u čaši vode (uf bljak) nego i u slivniku. Najgora noćna mora mi je kada iza pranja kose moram vaditi te dlake van i bacati ih u wc, uf X_x



Dlaka u hrani se zgražavam i od kad sam bila mala mama me naučila da ako nešto radiš u kuhinji prve dvije stvari koje napraviš su - zavežeš kosu (uvijek sam imala barem do ramena kosu tako da je to bilo "must") i staviš pregaču. Zato kad vidim ove "kuharice" u večeri za 5 ili onom drugom show-u gdje njih petero kuha u kuhinji (svatko jedno jelo) a cure idu raspuštene kose i to još prema naprijed a ne na leđima, želudac mi se okrene. Mogu misliti kako u toj hrani ne završi barem jedna dlaka, ugh X_x bljuf!

Iduće stvari ne idu nekim redom nego jednostavno - stvari koje si mi bljak.

Balave bebe.



Daj mi ukakanu bebu, ok. Dešava se. Upišanu ok. Daj mi neku koja ima stalno balav nos i završiti će u prvoj kanti za smeće. Jasno mi je da bebe sline i balave, ali jel nužno baš te slike stavljati na fejs? Meni su odvratne. Imam malog brata i on je znao biti balav kao beba ali se to odmah obrisalo, puhao se nosić a sigurno se nije naslikavao takav. Jednostavno mi balave bebe kojima majka odmah ne obriše nos okreću želudac.

Kad smo (opet) kod fejsa, znate one ljude koji baš moraju napisati status o tome kako evo povraćaju već sedmi put danas jer su trudni ili im je stolica tvrda ili evo otvorena je 5 cm. I ja sam otvorena 5cm i rigam kroz tu rupu trenutno, hvala na pitanju, ali to neću postat na fejs. Uf X_x



Da ne bude da su samo žene u pitanju (iako prednjače) zna se naći i "bisera" koji pišu svakojake blesavoće. Usput, ljudi koji još ne kuže da na fejsu SVI SVE vide bi to trebali napokon shvatiti. Tako da ako pitate u grupi o herpesu dal se može prenjeti sa jedne osobe na drugu ako ste prvo tetovirali ovu osobu a potom onu bez dezinfekcije alata, nemojte se čuditi ako uskoro NE vidite mene ni ikoga koga ja znam uskoro u vašem salonu, tyvm.

Ljudi koji kašlju/kišu bez da stave ruku na usta. Biga me hoćeš li doma tako kašljati, ako si na ulici, u kafiću, u tramvaju - iskoristi tu ruku. Ili nas barem upozori da otvorimo kišobran prije.



Jedna tako odvratna stvar da nisam smjela ni guglati nešto slično je - pljuvanje po ulici. Što je najgore to najčešće rade matori jarci od penzionera koje bih najradije namlatila torbom kad vidim da to rade. Još kad počnu navlačiti onako iz dna lijevog plućnog krila.. Uf, ubila bi ih. Il se izrigala po njima.



Pretili ljudi koji jedu na ulici.



Nemam ništa protiv pretilih ljudi, znam da i oni moraju jesti, ali iako većina tvrdi da su se zdebljali zbog žljezde i utjecaja Jupitera i tko zna čeg već ne - većina ih je pretilo jer su jeli bez granica. I kad onda na bus stanici među hrpom cura koje su od mršavih do buca jedino ona pretila koju svi zagledavaju jede ogroman burek - jednostavno mi se gadi. Da ju se pita, debela je jer neredovito jede (da, to sam čula jednom od debele poznanice, skoro sam joj rekla - onda bi djeca u Africi isto bila debela -.-') a ne zato jer trpa u sebe kao u kantu za smeće. Možda je u pitanju taj manjak samokontrole koji mi okreće želudac u toj situaciji a možda su mi dodijala sva opravdanja koja pretile osobe inače imaju. Umjesto da kažu - ok, jela sam kao manijak, nisam se kretala i idem sad nešto poduzeti. Ne, ajmo kriviti sudbinu i utjecaj Sunca u trećoj kući u horoskopu samo ne sebe. Bljak.

Vjerujem da postoji još stvari ali trenutno ih se ne mogu sjetiti pa evo par slika slatkih mačiča da vam popravi dan (stanje u želucu) nakon ovog odvratnog posta :)







26 comments:

  1. True story! Jadi moji.

    ReplyDelete
  2. Dobro je da si stavila slike ovih mačića, da koliko toliko zaboravim na gadosti haha bljak...
    Ja isto mrzim dlaku u hrani - može mi zgaditi to jelo zauvijek, ccc, ali nikad neću zaboraviti kad sam naručila točeno pivo i popila gutljaj, a unutra bila dlaka, stala mi na pola grla, ni tamo ni ovamo, malo mi falilo da povratim, hahaha bljaaaaaaaaaaaaak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao fuj, mislim da bi se ja izrigala definitivno X_x

      Delete
  3. Hahaha!! Genijalno! Inače, ista si ko moja mama, nije gadljiva niti malo ali "hračak, šmrčak i dlake u slivniku, ijoooooojjjj" ...:S Btw, meni je pljuvanje po ulici odvratno.Odvratno. Ali eto, mace su malo popravile stvar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Majka ti ima dobar ukus za neukus hehe :D Mace su bile "must have" za kraj ovog groznog posta :)

      Delete
  4. Bljee dijelim tvoje gađenje prema većino navedenog. Od balavih ljudi, dlaka u kupaoni do ekipe na fejsu koja se ispovjeda javno o svojoj stolici iprobavnim smetnjama. Grozno..

    ReplyDelete
  5. Mislila sam da ce biti gadnije pa sam si i crnu kesu spremila :))
    Od svih kategorija su mi najgadniji pljuvaci..jos kad "to nesto" zavrsi pred mojim nogama..ljaks..inace to zadovoljstvo ovde kosta oko 30 e ;)) jos da ekoloska policija radi svoj posao..
    A ovo s' pretilim osobama i duplom dozom hrane..zakacicu posle jednu fotku (moram prvo detelinu da joj nakeljim preko face)..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas nitko nikog ne kažnjava, počevši od pasa koji kenjaju gdje hoće a kamo li pljuvača. Bolje da njih love nego bicikliste.

      Haha ajde daj fotku, baš me zanima :D

      Delete
    2. Prica koja prati fotku - organizujemo za Hellmans obaranje Ginisovog rekorda - najveca ruska salata na svetu. Smuljali, promesali i tako to (na 25C) i krenuli da delimo. Njoj valjda bio malo jedan tanjiric pa uzela 2
      http://www.dodaj.rs/f/3m/ER/3lFjdVi9/1.jpg

      Delete
    3. Pa kužiš, na dijeti je, pa jede samo salatu xD Btw evo baš slika pokazuje to što se meni kod tih ljudi ne sviđa, ne samo da je pretila već i neuredna. U biti baš ono, manjak ikakve kontrole nad sobom, ne mogu to smisliti. Bljak :D

      Delete
  6. ajme i ja mrzim to pljuvanje po ulici, ništa odvratnije od toga.
    ja bi još dodala pretile cure koje šetaju u tajicama i debelu djecu u mcdonald's-u :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha debela djeca u mc-u, to je zato jer ti otimaju hamburgere jel? xD

      Delete
  7. Slažem se sa svim navedenim... i mace su mi zbilja popravile dojam nakon ovog posta :)

    ReplyDelete
  8. "Nisam gadljiva osoba. Odrasla sam uz braću" . . .
    ovo je dobro napisano! Sviđa mi se odmah početak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a znaš kak je, kad si oko muških stalno navikneš se na sve xD

      Delete
  9. FUJ! Fuj ova debela žena, fuj hrenovka. Meni su žestoke tvrdnje da je to "od tjestenine" ili "od slatkog", ali realno, "TO" vam je od životinjske masti. Fuj, fuj, mislim da mi se ni dlake, ni bale, ni pljuvanje ne gade toliko kao mast koja hoda okolo. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma to je od trpanja, jedi umjereno i biti ćeš ok :) Jedno je imati 10kg viška a jedno 150 X_x Horor.

      Delete
  10. Uhh...zgadi mi život!
    Ja iskreno nisam gadljiva, ali nakon ovakvog posta koji te odjednom podsjeti na užasnoće drušva..pa fuj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja rekoh nisam, ali neke stvari jednostavno ne mogu smisliti X_x

      Delete
  11. "I ja sam otvorena 5cm i rigam kroz tu rupu trenutno"---> HAHAHAHAHA!

    ReplyDelete
  12. Pljuvanje po ulici! Hrakanje po ulici. Ne mogu izbrojati koliko puta sam zamalo povratila kada to neko uradi na ulici ispred mene. Još želim spomenuti ljude koji kopaju nos u autu misleći da ih niko ne vidi. Nikog niste zavarali! Dlake mi u hrani ne smetaju puno, samo ovisi koliko sam gladna. Da se zna ipak, povežem kosu kada kuham :), pazim na druge ljude. I balava djeca dalje od mene!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uglavnom kad se vozim autom ignoriram druge ljude. Sad vidim da je i dobro, tko zna što bih vidjela X_x

      Delete