11 January, 2012

Dvije kutije

Danas ću vam pisati o dvije kutije, meni vrlo drage. Jedna od mojih strasti je pisanje pisama i imam sreću da moja najbolja legica D i ja dijelimo istu. Kako živimo u različitim gradovima iskorištavamo to do maksimuma. Kada već ne možemo na kavu kada nam se prohtije, možemo u - poštu :) Danas ću vam dozvoliti da zavritite u moje dvije kutije, pa počnimo :)
Prvo kutije izvana - obje sam dobila od moje D i obje za rođendane. Crna je iz Ike-e i novija je, a plavu imam od pretprošlog rođendana.

Pa izvadimo prvo sve iz crne kutije. Pisma! U svim duginim bojama! Pisma na lijevoj strani, povezana trakicom su još iz doba kada smo D i ja živjele u istom gradu i išle redovito na kavicu, ali smo i onda znale razmjeniti pisamca, bez pošte naravno. Na dnu su razne čestitke i razglednice, od kojih nisu sve od D. Ima tu svega, od čestitki iz Engleske, San Diega, Rumunjske i Filipina do razglednica iz New Yorka i Japana.

Još jednom pisamca u svim bojama. Planiram si kupiti onaj službeni nož za otvaranje pisama preko e-baya ali kako sam taman negdje u pol tog planiranja dala otkaz, ne želim trenutno trošiti novce na gluposti pa pisma otvaram škaricama ili prstom, ovisi koliko su jako zaljepljena. Ne mislite li da bi i vama dan potpuno popravilo ovakvo jedno šareno pisamce? Meni uvijek popravi :)

Red je na plavu kutiju - u njoj držim "pribor" za pisanje pisama. Dakle kuverte, markice, sličice, papire (bar one koji stanu unutra) blokiće i sl.. Nisam slikala još i policu s papirima, kupila sam nekad davno u Lidlu dva paketa papira za printer ali u boji, tako da sam mirna što se papira za pisanje tiče još 20 godina :) A moja D se uvijek pobrine da za rođ dobijem neki specijalni blokić i sl, tako da toga nikad ne manjka :)

Izbliza - kuvertice, markice, naljepničice..

Za prošli rođ moja D mi je poslala ove predivne kuverte, imaju prekrasnu teksturu i obožavam ih. Ona ih je dobila od kolegice iz Italije mislim, pa sam ja dobila dio. Prekrasne su i čim nađem posao bacam se u potragu za nekim takvim specijalnim kuveritcama tu u Zg.

Eh, sada jedna od mojih blesavih ovisnosti :) OBOŽAVAM naljepnice za pisma! Što sitnije to bolje! Skupljam ih gdje god naletim, i žalim za dučančićem u Os gdje sam kupovala preslatke totalno minijaturne naljepničice koje su bile savršene za pisma! Sa lijeva na desno - sličice koje sam kupila u kompletu sa dealextreme stranice - razočarale su me malo, jer u setu od 10 sheet-ova, bilo je 6 istih - sa pink medama, vide se na onoj slici gore gdje je sve skupa, dolje desno - i po 2 s pticama; onda mace koje sam našla u Konzumu, mašnice iz Ofertisime, Mede koje sam dobila od legice sa Filipina, mede glitter iz Konzuma opet i rub ovih 6 pink meda :)

Evo ovih sitnih koje sam kupovala u Osijeku! Te su mi najdraže, ima ih raznih, tu se vide narančaste i zelene. Tu su i listići i Uskršnji zečići.

Još sličica, pilići i zvijezdice stigli od moje D ♥ Mede su iz Os :) Glitter zečići u pozadini čekaju Uskrs i nadaju se da će ove godine biti odabrani za slanje :)

Trenutni fav su mi ove sličice sa macama koje sam dobila od legice iz Filipina! Kod nas nigdje nisam našla nešto ovako slatko a za naručiti mi se ne isplati jer sličice dođu 1.5$ a dostava tri puta toliko.

Različite prigodne sličice :)

I za kraj sve složeno nazad u kutiju :) Na unutrašnju stranicu poklopca sam naljepila jednu kuvertu u kojoj držim markice da mi se ne pogube i ne zgužvaju :)

Nadam se da vam se moja kolekcija sviđa :) Ukoliko netko zna knjižaru ili trgovinu gdje mogu pronaći pribor, naljepnice i sl a da su povoljne, molim da mi javi :) Gledala sam nedavno u Mulleru naljepnice i pala na dupe kad sam vidjela cijenu 25 kn za 3-4 malo veče naljepnice. Ove male koje sam kupovala u Os su koštale 7-8 kn, a kao što vidite dobije ih se hrpa. Nadam se da vam se ova mala šetnja kroz moje kutije svidjela, planiram u budućnosti podijeliti još nekih sitnica iz mog života sa vama pa se vidimo onda neki drugi put :) A.

7 comments:

  1. A ja sam mislila da sam ja organizirana :)))
    Ma ja sam za tebe hodajući kaos!
    Ako vidim gdje naljepnice ili sl. povoljan pribor za pisma, javim ti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga, ma ja oko nekih stvari kao da imam onaj kompulzivno opsesivni poremečaj, volim da je sve po redu i abecedi, a kod nekih drugih stvari - kaos! Tipa kako mi stolica služi umjesto ormara većinu tjedna :D Ali bitno da su naljepnice na mjestu hehe :)

      Delete
  2. aaaa, i ja sam nekad pisala pisma svojim prijateljicama u Livno, i danas ih volim pročitati, stvarno imaš veliku zbirku i pisama i naljepnica, kuverti, papira...dobro si to organizirala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekad je baš dobro zaviriti u taj memory lane, sjetiš se sitnica koje čovjek i zaboravi, a u pismima ti mali detalji života traju zauvijek :)

      Delete
  3. jao kako je ovo genijalno! sjećam se, u mojim srednjoškolskim danima sam i ja sa frendicom razmjenjivala pisma i čuvala ih u kutijama (još uvijek ih naravno sve čuvam), ali mi je sjajno vidjeti da netko to još radi. mora da samo pogled na to veselo šarenilo u kutijama izmami osmjeh na lice :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago viddjeti da je još ljudi imalo ovaj hobi :) Mi smo to još u osnovnjaku započele, piskaranje po papirima i pravljenje kuverti od stranica O.K.-a xD A sada kako nas je život odveo na različite strane imamo piliku slati i "prava" pisma hehe :)

      Delete
  4. Odličnu ponudu za zamjenske tinte i tonere možete pronaći ovdje. boja za printer

    ReplyDelete