05 January, 2012

Kad mozak poludi

Prvo da napišem što se trenutno događa u mom životu - pošto je blog ono "ja, ja i samo ja" moram i to nekad pisati, a ne samo filozofirati. Trenutno stanje - D bolestan, lagano ozdravlja, ja nekako bezvoljna, nezaposlena tehnički, radim freelance ali nije to to. Jučer je D slučajno razbio toplomjer. Uspaničila sam se i trčala po usisavač kao muha bez glave jer " ne smije se to dirat jer ćemo se otrovati"..Naravno tek nakon što smo usisali ostatke toplomjera sam pročitala na internetu da se ne smije usisavati. We're all going to die -.-' Prilikom usisavanja sam usisala i jednu D-ovu čarapu..Kako je živa plutala negdje unutra s njom, nisam dozvolila D da ju izvadi pa su i vrečica iz usisavača i druga čarapa završili u smeću. Uglavnom uzbudljivo veče. Danas smo još živi, izračili smo stan i nadam se da je bar dio te žive otplutao nekud van i da ćemo doživjeti duboku starost.


Druga stvar o kojoj bih danas je pisala je - kako pronaći prijatelje? Vidim da je hot tema kako naći "onog pravog" ali kako sam to obavila, sad sam u potrazi za prijateljima. Nedavno sam se preselila i u ovom novom gradu znam jako malo ljudi. Kako ne radim, ni ne dolazim u kontakt s novim ljudima previše, a kako je u ovom gradu sve više luđaka mislim da ono "započni razgovor u redu u Konzumu" i nije neka ideja..Još uz sve to tu je i moja divna socijalna anksioznost koja me šora kad najmanje treba, pa gubim nadu da ću tu pronaći legice za kave i zezanciju tako lako..Najbolja legica mi je na potpuno drugom kraju Hrvatske, u Istri, stari prijatelji su ostali doma a ja evo tu, na internetu, s glupim mozgarenjem..Mislim da je traženje prijatelja jednako teško kao i pronaći "onog pravog" ako ne i teže..Za dečka uvijek možeš nabaciti dekolte i sipat fore, kako zbariti prijatelje u prijateljstvo??? :) I da, mislim da je jednako ako ne i bolnije kada "prekineš" sa najboljim prijateljem/prijateljicom kao i sa dečkom, pa nije ni čudo da je teže i steći prave prijatelje..
Eto toliko od mene za danas, moj level editing me čeka a ja se zezam po netu..Tipično :)
Pozdravljam vas za danas,
A.

No comments:

Post a Comment