03 January, 2012

Opuštanje mozga

Vani kišni sivi dan. Mi doma bolesni. Što je bolje nego zavaliti se u krpe sa dobrom knjigom i šalicom čaja u tom slučaju? Obožavam knjige. Obožavam ih čitati, gledati, kupovati, tražiti onu pravu u knjižari, otkrivati neke nove bisere za koje prije nisam znala. Možda sam rođena s nekim errorom u mom ženskom kodu ali uvijek bih prije izabrala kupovinu nove knjige nego nove majice. Ne volim ljude koji govore "volim čitati ali nemam vremena". Ako voliš čitati nađeš vremena. Čitaš dok se voziš u tramvaju. Čitaš dok mješaš varivo koje se kuha. Čitaš po tri stranice prije nego zaspiš. Ali čitaš. Ili ne čitaš. Neki ljudi ne vole čitati i meni je to sasvim normalno. Isto kao što ja ne volim vježbati dok netko ne može živjeti bez toga. Ali zato ne tvrdim da volim, a s druge strane umjesto vježbanja radije izabirem najdraže grickalice i tihi kutak s knjigom. Od svoje prve plaće kupujem knjige. Užasno sam lijena za vraćati knjige u knjižnicu i dok ima mjesta u stanu skupljat ću i kupovati knjige. Obožavam stare knjige, ili one koje su ukoričene u tom stilu.


Još jedna stvar koju volim su bookmark-ovi, koje redovito kupujem i redovito gubim, da bi ih (nakon što kupim neki novi bookmark) pronašla u nekoj knjizi.Trenutno mi je najdraži jedan sa Paddington Bear motivom, gdje medo jede kruh s marmeladom. Totalno djetinjasto, totalno comfy i domaće i relaksirajuće..Nekada nam jednostavno trebaju takve stvari.I za kraj evo dvije sličice kako bi moj idealni dom izgledao.
Do idućeg tipkanja, pozdrav!
A.

2 comments:

  1. Hahahaha, tako će i moj dom izgledati, ja sam zatrpana knjigama, nekad čak i spavam s njima u krevetu jer mi ostanu negdje ispod deke... Apsolutno se slažem da se za čitanje uvijek nađe vremena. Nema mi dražeg od izgubiti se u nekoj dobroj knjizi. Btw, pročitala sam danas "Krv cvijeća", naučila svašta o iranskoj kulturi, pa sam nekako puna zahvale da živim ovdje i sada.

    ReplyDelete
  2. To nisam čitala, ide na listu :) Uvijek volim pronači "nešto novo, nešto divlje" :)

    ReplyDelete