28 January, 2012

Kratko i Slatko

Ovaj tjedan sam radila po 10ak sati dnevno i jednostavno nisam stigla napisati novi post. Projekt na kojem radim završila sam prije 10 minuta i evo me odmah na blogu :) Danas još jedan kratak tekstualno ali dug slikovno post because


;)

Uglavnom, danas ću podijeliti s vama meni najdražeg slikara, Jaceka Yerku. Čovjek je prezakon, uvijek se izgubim u njegovim slikama. Od dragog sam dobila knjigu njegovih slika "Mind Fields" i obožavam ju. Uz svaku sliku je i kratka priča koju je Harlan Ellison pisao po utiscima koje je slika ostavila na njega, ali bi mi draže bilo da je knjiga bez tih pričica jer ja u Yerkinim slikama vidim nešto totalno deseto od onoga što je ovaj lik pisao. Preporučujem da, ako volite surealizam ( nadrealizam? više govorim engleski nego hrvatski, pa ni ne znam više što je točno "po naški" :) , posjetite stranicu Jaceka Yerke i divite se njegovim dijelima u malo većem formatu nego što ću ja tu prikazati. Detalji su nevjerojatni i mislim da nikoga ne može ostaviti ravnodušnim.

Pa uživajte :)



..i meni najdraža..



♥♥♥

4 comments:

  1. jako mi 'baca' na salvadola dalija, osim što mu slike ne odišu pesimizmom i nečim bolesnim kao kod dalija. hvala na širenju spoznaja! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, i Salvador je bio u nadrealizmu samo je on crtao stvari od kojih se možeš uplašiti hehe :)

      Delete
  2. meni je ovo spoj soc realizma i dalija, možda soc nadrealizam :)? sviđa mi se!

    ReplyDelete