04 January, 2012

Pozitiva

U zadnje vrijeme dosta razmišljam o onome da pozitivno razmišljanje i osjećaj unutarnjeg zadovoljstva privlači još više istog. Pročitala sam par knjiga na tu temu, povezala sa nekim stvarima koje su me nekad i prije zanimale, religijama i slično, i došla do zaključka da je zbilja oko mene više ljudi sklono govoriti što ne vole i ne žele od života nego što žele. Istina i ja sama sam još uvijek u zavrzlami oko toga što zbilja želim i nadam se da ću se uskoro "prosvijetliti", ali pokušavam izbaciti ono mrsko "ne volim" iz riječnika. Neki dan sam pitala par prijatelja s kojima redovito "inboxiram" na fejsu da mi nabroje pet sitnica koje ih vesele u životu. Ni malo začuđujuće svih troje su skupili jedna 5 stvari zajedno u tom trenu s isprikama da će smisliti kasnije. To nisu ljudi koji nisu brbljavi i "inboxiranje" nam nema kraja - kao jedan dugi chat prozor je, ali opet kao da smo uz ovaj ubrzani način života zaboravili na sve sitnice koje nas vesele. Uglavnom, jedan od načina da probudiš zahvalnost i ljubav u sebi je da napraviš listu svega što voliš. Mislim da bi navoditi SVE što volim trajalo jako jako dugo pa ću za danas navesti samo ono što sam navela svojim prijateljima kada su me upitali kojih pet stvari bih ja nabrojala.
Pa ovako:

1. stvar koja mi stvara malo ali ogromno zadovoljstvo je umakanje novog keksića u čaj i gledanje kako se otapa. Ima li išta bolje od grickanja taman omelšanog keksića? Uz dobru knjigu? Ajme..

2. kupovanje sokni :) Obožavam kupovati što šarenije i što blesavije sokne i čarape, moj tajna ljubav :)

3. buđenje u ranu zoru kada znam da ne moram ići nikud i kada je cijeli dan još predamnom, pun mogućnosti

4. ljepljenje poštanskih markica na kuverte. Tako važan i tako drag posao


5. gledati u mucaste oblake i vidjeti neke daleke imaginarne obronke u njima

Tako sitne stvari a mogu mi popraviti dan u trenu. Pokušati ću jednom tjedno pisati o stvarima koje me vesele, možda tako uspijem održati raspoloženje na pozitivnoj strani. Svi će se složiti da, u ova vremena kada je sve tako sivo, bezlično i beznadno, nam treba više pozitivnih stvari - bez obzira kako sitne bile.
A.

2 comments:

  1. Bravo! I ja volim šarene čarape i keksiće :)

    ReplyDelete
  2. Šarene čarape su zlo, moram ih skupiti sve kao da su Pokemoni :) Eto sad ako te uhvati sivi dan, samo se sjeti šarenih čarapa ;)

    ReplyDelete