11 December, 2012

Diamond That Glints On Snow

Jučer je umro D-ov dida. Sada ni on ni ja više nemamo ni jednog djeda. Dida je imao preko devedeset godina i proživio je dug život ali opet tužno je kad se jedan život ugasi :( Mene je zvao "naša slavonka" jer je i sam bio slavonac. Sad smo oboje siročad što se baka i djedova tiče :(



Do not stand at my grave and weep,
I am not there, I did not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond that glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning’s hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry;
I am not there, I did not die.

11 comments:

  1. baš je neko teško vrijeme..žao mi je.
    s druge strane, baš lijepo da je D. imao svog djeda tako dugo. lijep period za suživot :)

    ReplyDelete
  2. žao mi je, Misty. Ali, kao što Zuba kaže, dugo su se znali, to je bilo dobro i za jednog i drugog. meni je dida isto umra prije 2 god u 91 godini, drago mi je bilo što su mu praunuci bili dovoljno veliki da će ga zapamtiti za cijeli svoj život, stalno pričaju o nekim njegovim dogodovštinama koje ima je sam pradida ispričao.

    ReplyDelete
  3. Moje saučešće. Kako su rekle i djevojke iznad, lijepo je što su toliko dugo bili zajedno. Ja jednog djeda nikad nisam ni upoznala, umro je kada je mama bila djevojčica, a drugi je umro kad sam ja imala 6 godina. Zapravo nijedan roditelj mojih roditelja nije u životu, tako da je pravo blago što su njih dvojica mogli tako dugo da budu skupa i što su imali priliku da stvore lijepa sjećanja. :)

    ReplyDelete
  4. Moje saucesce! Jako mi je zao. :((
    Kao sto Sukie kaze dede i bake su heroji.

    ReplyDelete
  5. jako mi je žao i ja sam nedavno izgubila didu baš mi je još teško

    ReplyDelete
  6. ja sam davno naučila smrt doživljavati kao prozor u novi život. što je nekako utješno. moji nećaci su silni na groblju za Dušni dan - hvale se ljudima kako mi imamo jaaaako puno ljudi na groblju. jer to je, kao, super. ali, ako pogledaš - nekako su i u pravu: tp znači da imamo puno ekipe koja nas čeka Gore i koja se brine za nas ovde na zemlji. i da: primite moju sućut!

    ReplyDelete
  7. Moja sućut. Barem je dugo proživio i upoznao svoje brojne potomke.

    ReplyDelete
  8. Moja sucut. Kao sto kazu cure bar je prozivio dug zivot i imao se cemu veseliti

    ReplyDelete
  9. žao mi je.... fine je godine doživio! ja, na žalost, nisam upoznala ni jednog dida, a i baku sam imala samo jednu. I ta mi užasno fali.... tako je to u životu (i smrti) - nosiš se time, ali to ne znači da ne fale....

    ReplyDelete