13 December, 2012

Kad Traje i Traje

Kao što sam jednom rekla, meni rođendan počne dva tjedna prije rođendana a završi dva nakon. Jučer smo Bitchy i ja napokon otišle na taj bubble tea! Ovaj put sam uzela neki fruity i moram priznati da mi je original bolji, ali nije ni ovaj za baciti :)

Da vam se pohvalim što sam sve dobila ♥



A u maloj zlatnoj vrečici je..




Ciculja! :D ♥♥♥

Knjigu sam počela čitati i odlična je, dobijete review kad ju završim :)

Random slika s bookmarkom xD



Neki dan sam također iz dosade išla rezati šiške koje su ispale božesačuvaj


*tužnafaca*

ali baš me briga, ja sam rockerica pa smijem imat fucked up frizuru :)

Moram pohvaliti Bitchy ovak javno, spasila mi je život jedno 12 puta taj dan. Ove vražje marte se skližu kao lude pa dobro da nisam roknula negdje! Čak sam istegla kuk, pa sad hodam okolo kao neka baba, šepajući i kukajući kako me kuk boli :D Rekoh joj da se idući put vidimo za 2-3 mj - kad malo zatopli xD Il nek me vuče na sanjkama :)

Za kraj, jedna fotkica stopala :D


Nas dva :)

Danas sam išla na sprovod, smrzla se, išla na ručak, čula novosti o svima, obavila mini shopping u dm-u i došla doma. Trenutno me sve boli, u baba mode-u sam, em leđa, em kuk, pa mislim da je najbolje da se odem zavaliti na kauč i nastaviti čitati :)

Svima vam šaljem puse, ostajte mi dobri, lijepi i pametni :)

11 comments:

  1. a šta s nama šta nismo ni dobri, ni lijepi ni pametni? O.o
    nego, i drugi put spašavam život. isto 12 puta ako treba.

    ReplyDelete
  2. Ba-Ba :)
    Pozdrav od zimogrozne babe sa sve vunenim carapicama i pletenim salom oko struka..da ne nazebu krsta :))

    ReplyDelete
  3. Ova baba je umotana u deku od glave do pete. Jeremija br.2! :D
    Fakat, marte se klizu k'o lude. Par puta sam se zamalo faceplant-ovala. O.o

    ReplyDelete
  4. Kako ti dobro stoje šiške! A šta su trebale, ispasti ravno? Pih! Ja nikad nisam imala ravne šiške. (valjda zato što sam ih uvijek sama sjekla :D)

    ReplyDelete
  5. Tako ja slavim rođendan po tri dana, a planiram pola godine unaprijed :P
    A marte nisu napravljene za snijeg i tačka. Kad se samo sjetim koliko sam puta skoro poginula u njima...

    http://red-flair.blogspot.com/

    :*

    ReplyDelete
  6. Dobrodošla u klub heravih šiški :), još kad budeš još crvenija bit ćeš kao moja long lost sister :p.
    Ja tebi zavidim što se vas dvije tako družite, ja hoću da idem na bubble tea sa svima :(.
    Marte su jebeno opasne ali su i jebeno cool pa se onda patiš za tu kulovštinu!
    I šiške ti baš dobro stoje!

    ReplyDelete
  7. Ma dobre su šiške :) Ja sam neki dan pala na ledu, na dupe. Pa počela psovat, i onda se posramila jer je neka draga ženica bila iza mene i počela me ispitivati kako sam, da da, i mlade boli kad padnu a ne samo stare.. Da ne kažem da je to sve bilo pred punom stanicom ljudi. Trebala sam biti s Bitchy da me spašava :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D

      bila je fina, pa nije spomenula, da ja spasim, pa se onda odvalim smijati (sram me bilo)

      Delete
  8. ojjj draga čuvaj se, ova zima je pravo zajebana :P

    ReplyDelete
  9. bookmark je ukrao ovaj post, predobar je :D ja sam ih jedno vrijeme koristila, sad uglavnom citam na kompu pa mi nisu od koristi, a sa svojim knjigama sam skruseno priznajem zlocesta i radim im usi.

    ReplyDelete