14 December, 2012

You've Lost That Bezveze Feeling

Puca me bezveze feeling..

Photobucket

Nemam volje nizašto. Ovo vrijeme mi je totalno bezveze. Nemam božićni feeling. Jedva čekam smak svijeta - D-u tad počinje godišnji i biti će dva tjedna doma ♥ Odmah mi je bolje kad je on tu.

Photobucket

Slušam sountrack iz GTA i želim gaziti ljude. Možda bih i trebala. Ide mi se nekud al mi se ne da :D Mislim, grozno. A čak ni nemam ženske dane xD

Photobucket

Možebit jer me majka nazvala kad sam najslađe spavala i sad sam ko zla sova s podočnjacima i šalicom kap'ćina.

Photobucket

No, ajmo se baciti na dan i napraviti nešto korisno od njega.

9 comments:

  1. i ja sam ista takva, sad mi je lakse, mislila sam da nesto nije uredu kad sam bezze a nije pms :D bice da je ovo vrijeme u pitanju i sto nas je zatvorila po kucama ;)

    ReplyDelete
  2. Mala Puci Grlilica kao stres eliminator i sve je lakse :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tako je!
      i kad će više naš treš rijaliti, stvarno nisu normalni...

      Delete
  3. i ja sam totalno bzvz i nemam božićni filing. Mislim da se puno ljudi osjeća tako u ovo doba..

    ReplyDelete
  4. Hajde, evo i ja pokušavam već sat vremena da se pokrenem i idem vani za obavezama :D

    ReplyDelete
  5. Moze i Carmageddon. XD
    S obzirom na vrijeme i sav ovaj silni smog, nista cudno. Zasto ne mogu hibernirati?!

    ReplyDelete
  6. Proživljavam isti takav dan upravo. Isti. Bleh.

    ReplyDelete
  7. A daj...diž' se iz kreveta ( ako ležiš ) i bjež vani šetati,trčati i vikati vjetru u prsa <3

    ReplyDelete
  8. ja ne znam kad sam zadnji put imala bozicni feeling, nisam bas nesto od blagdana inace, nadam se da ce me bar malo uhvatit bas onih par dana blizu bozica

    ReplyDelete