19 December, 2012

Zoob!

Igram se danas ujutro s Puci, đipa ona oko mene po krevetu kad ugledam neš joj ispadne iz usta! Što je to, kad ništa nije jela a ono - zub!



Sada znam da, ako ikad odlučim imati klince, ću biti jedna od onih majki koje pričaju o zelenom poop-u svoje djece :D

Jučer sam pravila tortu (koja je ispala nom-to-the-nom) i danas izvadim ostatak šlaga iz frižidera i ofkors, pet minuta ne gledam i evo Puci..



.. umočila glavu u zdjelu. Na sreću, onaj dio koji mi je trebao je već bio na torti. A ova mala debela mrcina je dobila oproštaj jer joj je ispao zub danas, pa joj sve dopuštam :)

16 comments:

  1. Zub pod jastučić i čekati mačkastu zubić vilu :D

    ReplyDelete
  2. beba.... još šlaga joj dat za nagradu :D

    ReplyDelete
  3. Jooj,mukica, ali sad ce da rastu novi snazni zubici. Evo sad pokazujem Mikici sliku Puci i evo ga oblizuje brke. :D

    ReplyDelete
  4. Kad god se spomene zub, ja se setim scene iz Toma Sojera :))

    ReplyDelete
  5. da da, Puci ima mrvu po brkovima, a vlasnica negdje zamusana od uva do uva! ;)

    ReplyDelete
  6. Jel to neki maciji mlijecni zubic ? :-) Nisam imala pojma da one mijenjaju zube

    ReplyDelete
  7. :3 Moar slaga za Puci, molim lijepo! :D

    ReplyDelete
  8. A da li je došla Zubić vila?

    ReplyDelete
  9. Joooj, mica, raste baš brzo, kao da je juče bila bebac mali :))

    ReplyDelete
  10. hehehehe i ja ću vj. bit takva ;) Ja sam zub od moga Lulića čak i čuvala neko vrime (bilo mi ga teško bacit) :D A šlag.... jojke, a događa se, ispao maloj zub, nema se tu šta puno kazat - sve oprošteno!

    ReplyDelete