03 December, 2012

Back To Black

Znam da sam grozna s postovima u zadnje vrijeme (i sa svime ostalim uključujući kuhanje, domaćinstvo, kreativnost itd.) Ali čim dobijem pare na ruke ostajem doma i ne idem više kod onog kretena. Na žalost. Baš sam bila happy kad sam to dobila i krenula tamo al hebiga.

Photobucket

Nije mi bed ni za malu plaću ni što nisam prijavljena ali to deranje i iživljavanje.. Cura koja je samnom na toj "probi" kaže - ma ona će ostati samo da ga može upisati kao radno iskustvo. Ja reko kako ćeš ga upisati kad nismo prijavljeni. Pa kao tražiti će da joj potpiše neki dokument gdje piše da je radila tamo toliko i toliko i da zna raditi ovo i ono. Reko ja - zar ti zbilja misliš da će ti on napisati preporuku a dere se na nas zbog svake sitnice? Uz to zar zbilja želiš da ti ikoji budući poslodavac sluša njega kako govori o tebi? Mislim lik svakog trača i sere bezveze, vjerojatno bi svima rekao da je cura totalno nesposobna ili nešto. Ali što me se tiče, svatko ima svoj mozak pa nek ga koristi.

Što se sirote mene tiče (sirota ja i sirota moja mama ;) ja planiram dalje browsati po netu za poslovima, planiram možda oslikat koju šalicu za prodaju ili izraditi koju ilustraciju ili nešto, ali najprije ću okititi stan, ispeči neki dobar kolač i zaskočiti mog D :D

A nakon toga baciti se na pisanje propuštenih postova :)

Photobucket

13 comments:

  1. ko rano rani ... :D
    kod nas mozes sve upisati u cv, svejedno da li si bila prijavljena. valjda su svi svesni da vise niko ne prijavljuje. ja imam vise od 5 godina radnog iskustva, ali ni dan radnos staza i vidim da se to nece promeniti dok ne postanem sama sebo sef. dakle, use i u svoje kljuse :)

    ReplyDelete
  2. Stvarno mi je žao što je na kraju sve tako ispalo i držim fige da što prije nađeš nešto bolje, posao na kojem ćeš biti zadovoljnija. Znam kako ti je i znam da ti nije lako raditi kad netko stalno viče na tebe i kad se ne osjećaš najbolje na poslu.. i sama ne mogu baš funkcionirati kak spada u takvoj okolini i ne znam koliko bi dugo mogla izdržati.
    Veselim se postovima i nadam se da ćeš uspjeti i nešto honorarno zaraditi :*

    ReplyDelete
  3. A jbg žao mi je, ali znam kako je to radovati se poslu kao malo dijete pa na kraju bude njesra. Ali nema veze, dalje u radne pobjede!
    Ako ništa stvarno si talentirana i imaš dar koji bi mogla i unovčiti, makar za džeparca :).
    Ne znam kako bi to išlo za preporuku, jedino da ti napišeš tekst i on potpiše ali opet, što ti kažeš ako ga neko i nazove a on krene brljati.
    Hoćeš li mu poslati inspekciju?

    ReplyDelete
  4. Bas je stoka od coveka! Ma pusti ga, naci ces sigurno nesto bolje!
    Sad se lepo nauzivaj-zasluzila si! ;)

    ReplyDelete
  5. Jep, ne vrijedi svakog dana trpjeti maltretiranja i iživljavanja za takvu malu paru. Bude se to njemu vratilo kroz karmu :D

    ReplyDelete
  6. Baš mi je žao, jer znam koliko si sretna bila :(
    Čeka te nešto bolje, to je sigurno, nemoj trpjeti to tlačenje. Nadam se da će ti barem platu dati.

    ReplyDelete
  7. Zao mi je sto je tako ispalo, a sad uzivaj ovaj blagdanski mjesec mirnih zivaca :)

    ReplyDelete
  8. Hjoj,ja bi sad trpila svakodnevno deranje jer mi toliko treba lova,neopisivoooooo :(

    ReplyDelete
  9. Ma, nekad neciji kretenitam bude iviše nego dovoljan da usere sve i da ti potpuno ubije želju za bilo čim. Bolje je što si se sklonila iz negativne atmosfere, naićiće već neki normalniji posao :)

    ReplyDelete
  10. Negdje mora upaliti! Bice posla! :D

    ReplyDelete
  11. I ja sam imao grozne sefove, a i dalje mi je zao sto im nisam pozvao inspekciju. Nisam jedino jer su mi tamo radili frendovi, ali su i oni svi otisli nakon tri prelivene case. Samo cu reci da sam dobio otkaz nakon sto sam trazio slobodno. Nek se najedu go...vedine!

    Samo bjezi od budala, ne isplati se... I fino ga posjedni i ispricaj mu pricu, smireno i laganini, pa nek cuje. Jer ce ti padati na pamet, hehehe...

    ReplyDelete
  12. zao mi je sto se sve tako rasplelo i nadam se da ces uskoro nac nesto normalno, a ta kolegica ti zivi u nekim fantasy svjetovima, nema sanse da joj taj lik ikakve preporuke da, a kamoli dobre. Nema smisla si prakticki unistavat zdravlje radi takvih slucajeva koji su za psihijatriju

    ReplyDelete
  13. Sretno! Naći ćeš kad tad bolji posao i boljeg šefa, a u međuvremenu možeš raditi ono što voliš i pisati postove :))

    ReplyDelete