09 December, 2012

Help, I Need Somebody!

Prvo, random izbac bijesa - novi tumblr SAKSA. Sve je zbrljano, nepregledno i užasno!

Photobucket

A sad, trebam vašu pomoć!

Photobucket

Ne znam što čitati. Odn imam listu nekih knjiga koje želim pročitati al želim ih još! Zato drage moje trpajte što više knjiga koje smatrate dobrima/lošima/zanimljivima dolje u komentare.

Photobucket

Mogu biti bilo što, romani, poezija, filozofija, psihologija, istraživanje o pandama - I don't care. Većina vas je fakultetski obrazovano pa mi možete nabaciti i neka štiva koja su vama bila obvezna na faksu a ja siroče fakultetski neobrazovano nisam možda ni čula za iste.

Photobucket

Želim si proširiti vidike, naučiti nešto novo, zamisliti se nad nečim i ispeglati moju novu iskaznicu za knjižnicu :) Prve dvije knjige koje sam digla su The Help (prvi put da mi je film bolji od knjige, hm) i Ickea, da malo širim paranoju - ali njegova mi se nije svidjela. Sad želim nešto novo i uzbudljivo :)

Znam da većina vas obožava čitati pa se nadam da komentara neće manjkati :) Hvala svima unaprijed!

Photobucket

39 comments:

  1. Ja trenutačno čitam Grijesi obitelji Borgia, slučajno sam je kupila u Tisku i totalno sam hooked :)

    ReplyDelete
  2. Džejms Tvajning - Crno sunce (http://www.alnari.rs/3ef9a8a9-fafe-4384-b59b-92084a0cdefe/CRNO-SUNCE.aspx)

    Vilijam Bojd - Nespokoj (http://www.evro-giunti.com/webinar/view/nespokoj/16671)

    Suzan Donovan - I moliću ako treba (http://www.evro-giunti.com/webinar/view/i_moli_u_ako_treba/17165)

    Šinejd Morijarti - Prvo stanje, Vanredno stanje i Drugo stanje (http://www.evro-giunti.com/webinar/view/prvo_stanje/16572)

    Takođe, ako hoćeš da plačeš, preporučujem od Džejmsa Patersona - Suzanin dnevnik za Nikolasa (http://www.laguna.rs/n21_knjiga_suzanin_dnevnik_za_nikolasa_laguna.html)

    Mislim da ti je dosta, za sada. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crno sunce je sila, ja onako bezveze kupila na sajmu u Bgd ove god i bas mi se svidjela :)
      I Paterson ne moze napisati nesto lose :D
      Izgleda da Anita i ja imamo slican ukus.
      Ja sam jos sad na sajmu kupila Krv i cast od Harolda Robinsa, odlicna je knjiga.
      Ne znam sta bih ti jos preporucila

      Delete
  3. Ne znam da li si do sada čitala djela Bosiljke Pušić. Meni je njena trilogija "NAranče pod šlemom" mnogo dobra. A kasnije ćeš i sama pronalaziti njena djela. Zatim sam čula pozitivne kritike o "Konstantinovom raskršću". Ne mogu se sjetiti autora da me ubiješ. I ja sam rado čitala Valerija Maslova i njegov roman "Najbliži ljetnjikovac". I još ovu popularnu bih ti preporučila, ovu od Ljose "Avanture nevaljale devojčice" :) P.S. Ja trenutno čitam Emila Zolu i njegov "Slom" pa kad završim mogu ti rećiutiske :D Uh što sam se raspisala :D

    ReplyDelete
  4. Moje s faksa ti definitivno ne bi bile zanimljive! Nisu ni meni bile ;)

    Gonič zmajeva, Kuća duhova, Kao voda za čokoladu, Parfem.... ima još jedna koja mi pada na pamet, autobiografija tipa kojem su 60ih godina nakon rođenja prominili spol (zbog greške lječnika). Ne mogu se sjetiti naslova... posudila sam je mami. ako te zanima pitat ću je točan naslov

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovu zadnju imam već na listi, zove se "As Nature Made Him: The Boy Who Was Raised as a Girl" a na hrv nemam pojma :D

      Delete
    2. imam Parfem i Kao voda za čokoladu, preporučam, ako ne možeš naći u knjižnici, mogu posuditi.

      Delete
    3. da, da, bravo - to je ta, kako ga je priroda stvarila. Kupila sam ju prije par godina i ostavila me bez teksta. Super knjiga. Pročitaj.

      Delete
  5. Kako ja ne vidim taj novi Tumblr? Sad si me začačkala, kopka me kako izgleda :D

    Hm, preporuke za uvek i svuda- Sto godina samoće (G.G. Markes), Kad je Niče plakao( Irving Yalom), Lolita (Vladimir Nabokov), Lovac u žitu (Selindžer), Narcis i zlatousti, Sidarta, Stepski vuk- sve tri od H. Hesea, a što se tiče nekih trenutno aktuelnijih romana, Opsada (Helen Danmor) Dama i jednorog, Devojka sa bisernom minđušom, Devičanski plavo (sve od Trejsi Ševalije), Portret u delfsko modrom (ili zumbul plavom, zavisi od prevoda) (Suzan Vriland), Kamen sudbine (Barbara Vud),Snovi o kaspijskoj kiši (Đina Nahai), Lovac na zmajeve, Hiljadu čudesnih sunaca (obe od Halieda Hoseinija), Zapisi na telu (Dženet Vinterson) . A ako si za fantasy: Neverwhere, Koralina (Nil Gejmen), Hronike Ambera (R. Zelazny) Neuromancer (Vilijem Gibson) :)


    Znam da sam udavila, ali ne umem da izdvojim od ovoga nešto konkretno, kad ne znam šta kokretno voliš :D Nadam se da će biti onaj sistem- i ćorava koka zrno ubode, pa da ti se neka od preporuka dopadne :) Za sadržaj gugluj, pa vidi šta je ono što bi tebe lično zaintrigiralo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma baš ovo sam i tražila - hrpu random knjiga da malo izađem iz onog što volim i stalno u krug vrtim i da nađem nešto novo, nešto divlje :D

      Delete
    2. Vecinu ovih sam citala, i meni su jedne od omiljenih. Citala sam i gore pomenuto Konstantinovo raskrsce - topla preporuka!

      Delete
    3. Pola od ovog spiska sam i ja krenula nabrojati, ali sreća pa sam pročitala komentare prije :) Omiljena sa spiska mi je Sto godina samoće, ali pretpostavljam da si to već čitala.

      Delete
    4. Hoseini rastura, Devicanski plavo je skroz dobra, Hese je isto dobar (Stepski vuk mi bio lektira neki dan :D )
      Opet ja -.-'

      Delete
  6. Zadnje sto sam citala a (bar malo) mi ostalo u pameti Faerie Tale - Raymond Feist. Malo Irske, malo magije..onako..lepa :))
    Ako ces neke zeMske, probaj Marinu Fiorato
    Nesto mi zablokiro mozak..uostalom, prokopaj po GR ;)

    ReplyDelete
  7. Ja sad čitam od Zagorke- Kamen na cesti,sviđa mi se knjiga, a super su mi sve knjige od Philippe Gregory, imaš ih u Konzumu kupiti,te se planiram baciti na Andrićeve knjige, pa eto ti vidi :)

    ReplyDelete
  8. http://www.algoritam.hr/?m=1&p=proizvod&kat=22&id=149318 - nova, planiram čitati, neki fantasy

    I obavezno pročitat Vrli novi svijet(ili Divni novi svijet) Aldousa Huxleya ako nisi! Obavezno! :D

    ReplyDelete
  9. Joj ne znam sto da ti preporucim ima toliko toga, ja sam ljubitelj Dostojevskog pa sto god uzmes super je (meni osim idiota, ali on je hvaljen medju drugim ljudima), potpisujem Oliju za Vrli novi svijet, dodajem 1984. ako si ljubitelj distopicne literature. Zameo ih vjetar ako nisi citala i trazis neku romansu, ako hoces blesavi chick lit Wrong bed, right guy. Ako si za fantasy/sf onda Bujoldicu i Sagu o vorkosiganima mozes pocet sa krhotinama casti ili pripravnikom za ratnika. Ako nisi dodji na Goodreads, uvijek se nadje super preporuka

    ReplyDelete
  10. Tolkinov Silmarilion je bas sad za ovo vreme. :) Ja ne znam koliko bih pomogla svojim preporukama jer ja citam uglavnom neke krimice ali ne obicne nego uvrnute, pa ako si raspolozena za to citaj Vektor Trido od Jurija Jurjevica. :D

    ReplyDelete
  11. ne znam koji smjer ti paše, lupam par random:
    Martin: Pjesme leda i vatre
    Millenium trilogija
    Zeland: Transurfing. sve knjige

    eto, za poečtak ;)

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. Ni ja. Preporucujem knjige Prica jevrejina lutalice, Majstor i Margarita i Budenbrokove. Ili Zagorkine knjige ako si za malo romantike s istorijom.Doduse mogla bih do sutra nabrajati, ali evo mi se prve istresose iz glave :-)

      Delete
  13. Replies
    1. Jesam al lakše mi pitat xD

      Delete
    2. Ja kad god tamo odem, nađem 30 novih knjiga :) Koje onda ne mogu naći za download na netu :D

      Delete
  14. Sad si mirna jedno pola godine. :D

    ReplyDelete
  15. Ove žene baš sve nabrojale.
    ALi eto preporučujem:
    Kvaka 22 od Hellera
    Bilo šta od Pračeta što nisi pročitala, posebno knjige s Tiffany Aching, počni s Wee Free Men, ima da padneš na guzicu od smijeha.
    I ne znam, ovo ti npr nije loš period da se baciš na klasike, znaš, knjige koje si uvijek htjela pročitati a nisi.

    ReplyDelete
  16. Ubaci malo romantike sad kad je hladno; Muškarci koje sam voljela - Adele Parks :)

    ReplyDelete
  17. Pravi se da ovo nisi vidio- Hrvoje Šalković
    Zajedno sami- Marko Šelić
    Umjetnik u gladovanju- Kafka
    :)

    ReplyDelete
  18. Ja svima prvo preporučim Harry Pottera, pa Dan Browna.
    Onda Dorothy Koomson - Kćerka moje najbolje prijateljice (laganije štivo, ali nije glupi čik flik).
    Ako ćeš ozbimljije onda Carlos Ruiz Zafron - Senka vetra.
    I knjige za djecu, ali meni su odlične - P.B.Kerr - Djeca lampe (o duhovima iz lampe i inače svijetu duhova, ali slatko totalno :D)

    ReplyDelete
  19. Evo i tebi ovaj link: http://www.planetebook.com/ :D
    Katherine Neville: Osmica (historijski roman). Me gustujem ga puno.

    Kod mene na tumblr-u jos uvijek sve po starom.

    ReplyDelete
  20. Ja taman dovrsavam 'Sto godina samoce', a poceo sam Pratchettov 'Nation'.

    Moj je problem (a mozda i nije) sto citam sedam knjiga odjednom, ovisno o tome u kojem sam moodu.

    Meni je najbolja knjiga ikad 'Slomljena krila' od Kahlila Gibrana. Slomi mi srce svaki put kad je procitam, ali isto ovisi ciji je prijevod. Arapski je dosta zeznut, tako da sam uzeo dva prijevoda i toliko su se razlikovali da to nije za vjerovati. Ova tu: http://www.superknjizara.hr/index.php?page=knjiga&id_knjiga=100036205 Spremi se lezati u krevetu dva dana nakon, hehe...

    Ako te zanima jezik, ja se znam cesto zakaciti na knjige koje se bave, recimo, staroslavenskim ili slicnim, ali ti provuce cijelu povijest i razvoj drustva i migracije i sve skupa i onda padnes na dupe kad skontas neke stvari. Jezik, mitologija, vamo-tamo... Ako te zanima (iako sumnjam, lol), javi, pa ti dam neke naslove - ako se sjetim vratiti na ovaj post, hihihi...

    ReplyDelete
  21. Uh, ja ti ovaj put neću biti baš od koristi. Ne stignem baš previše čitati uz sve ostalo što volim a ne stignem raditi. Prije sam uživala čitati psihološke knjige, ali ni to više ne stignem. Nažalost.. ali eto, vidim da si dobila puno prijedloga pa ćeš sigurno naći nešto dobro :)

    ReplyDelete
  22. Norveška šuma - Murakami, Blade runner, To Kill a Mocking Bird,
    Jadnici, Veliki Getsbi, Beli tigar-Aravind Adiga, The God of Small Things- Arundati Roj (nisam sigurna kako se pise ime), serija Jahači zmajeva od En Mekafri, ima valjda 3 knjige, ima jake ženske koje jašu zmajeve, mnogo dobra priča i totalno se navučeš. Ovo ti je baš salata od literature :)

    ReplyDelete