31 December, 2012

Zadnji Zadnji Ove Ipak Ne Zadnje

Svima ova godina nešto bljak a meni baš dobra :) Moram ja biti spešl. I evo taman da završi u tom stilu, jutros se D i ja još izležavamo a ono zvoni netko. Tko nam pobogu zvoni a ono poštar! Stigla moja nagradica ! Pa evo što sam sve divno dobila, čak i više nego je bilo navedeno u darivanju :)



Narafski, rajf sam odmah stavila na glavu i s njim i u šlafroku ošla nazad u krevet čitati :D Puci je pokušala pojesti jednu naušničicu ali na sreću sam ju zaustavila na vrijeme.

Divite se kak mi predivno rajf stoji!



Baš sam gledala te s mašnicama u zadnje vrijeme i evo - taman ga dobijem i to totalno neočekivano! Hvala Emina ♥♥♥

D i ja danas planiramo ostati doma, gledati vatromet sa balkona i pretrpati se hranom i cugom. ( Ja već srčem svoj bambus *hik* :) I grliti Puci. Jer se izgleda siroče boji petardi - sad su neki klipani pucali pa mi se odmah zavukla u krilo i stavila glavu u nagib ruke, siroče malo.

Želim vam sve najbolje u novoj godini, sve ono što si sami poželite i još malo više, tek toliko da vas iznenadi :)

S ovim postom zaokružujem i godinu dana ( redovnog ) pisanja bloga i s time iznenađujem i sama sebe. Ova godina, ako ništa dugo, donjela mi je hrpu predivnih ljudi na blogu i nadam se da će nas na idućem dočeku biti još više! ( samo ne u obliku malih drečavaca ali ak se koji zalomi, nije bed :D)

S tim vas dragi moji prijatelji pozdravljam i čujemo se, tipkamo i čitamo - nagodinu! ♥

Photobucket Photobucket

Photobucket

15 comments:

  1. Dobila si novogidišnji paketić! Lucky you! :D

    Sve najbolje u 2013. I uživajte u dočeku :)

    ReplyDelete
  2. I ja se baš čudim što je svima loša bila 2012. Meni je bila najbolja do sad!!! :D Doduše, meni svaka bude najbolja do sad.

    Sretna Nova godina, posebno poljubi Puci :*

    http://red-flair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ccc kaj se žališ :P nek ti sljedeća bude još bolja ;) lijep provod danas! btw baš ti je dobar rajf :)

    ReplyDelete
  4. Baš volim čuti da je neko imao divnu godinu! Želim ti još bolju, narednu! I da Puci dobije brata ili sestru :D

    ReplyDelete
  5. Sve najbolje!!! Uzivajte!
    http://s3.amazonaws.com/picable/2009/07/22/1193001_Thorn-Wing-Heart_620.jpg

    ReplyDelete
  6. Super poklon, pogotovo rajf :)) Sve najbolje tebi, tvom dragom i Puci!! I dobro je čuvaj dok budu pucali petarde :)

    ReplyDelete
  7. Rajf ti je presladak...Uživajte danas, i mi smo kod kuće:) Pa neka ti onda iduće godina bude još bolja od ove!

    ReplyDelete
  8. I mi smo kod kuće večeras, nema te sile koja bi me natjerala da se smrzavam vani :)) Uživajte, želim ti sve najbolje i još puno puno dobrih postova :))

    ReplyDelete
  9. Sretna nova s penzionerske nove godine, mislim da me dogodine ceka mjesto u starackom domu ako nastavim s ovakvim docecima

    ReplyDelete
  10. Srecna vam Nova godina i ako je 2012-ta bila dobra neka ova bude duplo bolja :)

    ReplyDelete
  11. E pa stvarno ti dobro rajfić stoji.. i sebi sam uzela sličan ali mislim da tebi na ravnu kosu definitivno bolje pristaje. Drago mi je da ti se poklončić sviđa, sitnica je ali bilo je od srca. Dobro da Puci nije pojela sladolediće :)) Sretna vam Nova i sve najbolje! Veselim se i dalje tvojim postovima jer nekad kad te slušam, kao da slušam sebe i baš uživam čitajući te :)

    ReplyDelete
  12. Sve najbolje u novoj 2013. ti želim i puno svega što ti treba...i više od toga!

    ReplyDelete
  13. Hajde onda, želim ti bar još jednu godinu redovnog pisanja i iznenađivanje same sebe ;) Sretno, sretno u novoj godini, tebi i svima koje voliš :*

    ReplyDelete
  14. U tom slucaju cu tebi, za razliku od drugih, pozeleti "ponovila ti se i naredna nova godina" :)

    ReplyDelete